"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

خانواده Q10

محافظت هوشمند از پوست و مو با خانواده Q10

:::: توجــــــــــــــــــــــــــــه مهــــــــــــــــــــــــــــــــم ::::

..:: محصولات Q10 از سال 1396 بجز برخی محصولات ، بقیه دیگر وارد کشور نمی شوند و بجای آنها شرکت پنبه ریز محصولات فوق العاده باکیفیت L"DORA را جایگزین نموده است ::..

 

 ----------------------------------


لوسیون انرژی زا 1*2 : عواملی مانند استفاده از صابون و دیگر پاک کننده های قلیایی می توانند به پوست آسیب برسانند و PH آن را قلیایی نمایند. برای رفع این حالت استفاده از تونرها بسیار مناسب است.

تونرها به یک سری از محصولات قابض (جمع کننده) گفته می شود که روشن کننده، شفاف کننده و تا حدودی دارای خاصیت ضد عرق نیز می باشند و در ترکیب آنها روغن وجود ندارد، به همین جهت به تنهایی برای پاک کردن مواد آرایشی مناسب نیستند و این مواد نقش تکمیلی پاکسازی را بعد از استفاده از آرایش پاک کن ها دارند. این فرآورده ها به منظور تصحیح و بهبود پوست های خشک یا چرب مصرف می گردند و اختصاصا اثر محرک جریان خون در عروق پوستی را دارند و در نتیجه پوست بهتر تغذیه می کند. محلول های قابض یا تونیک ها، چربی اضافه پوست را کم کرده و باعث تنگ و جمع شدن منافذ باز پوستی می گردند.

این لوسیون، مکمل کرم های روز، شب و ماسک صورت نیز می باشد که باعث جذب بهتر این کرم ها در پوست می گردد.





آرایش پاک کن دو فاز مخصوص کل صورت (حتی دور چشمها): از عوامل مهم برای حفظ سلامت و زیبایی پوست، پاک کردن آن می باشد. فعالیت طبیعی پوست و غدد آن، جذب گرد و غبار و آلودگی های محیط، استفاده از پودرها و کرم های آرایشی، پوست را آلوده می کند و منافذ آن را مسدود می نماید. شستن با آب به تنهایی برای بیرون آوردن این ذرات کافی نیست، بلکه باید از موادی استفاده کرد که بتواند مواد آرایشی، جرم ها و آلودگی ها را از منافذ پوستی خارج و در عین حال چربی و رطوبت پوست و PH آن را نیز متعادل کند. این عمل دائما باید انجام شود تا منافذ پوست همواره پاکیزه بماند.


این محصول دارای دو فاز می باشد که قادر است تمام ترکیبات آرایشی حتی ضدآب ها را از روی صورت پاک کرده و با ترکیبات انرژی او تقویت کننده خود شامل آنتی اکسیدان Q10 ، روغن جوانه گندم، هسته زردآلود و انواع ویتامین ها باعث حفظ رطوبت، نرمی و شادابی پوست شود.







دلایل استفاده از کرم روز: هنگام روز عوامل محیطی مخربی باعث آسیب رساندن به پوست می شوند که مهمترین آنها نور آفتاب و آلودگی هوا است. همچنین خشکی پوست نیز یکی دیگر از عوامل مضر برای سلامت پوست و ایجاد کننده چین و چروک های پوستی است. مهم ترین عامل ایجاد پیری زودرس پوست و لک های پوستی و حتی سرطان پوست، اشعه فرابنفش خورشید است، که یک کرم روز خوب می تواند از پوست در مقابل آسیب های فوق محافظت نماید.

همچنین این کرم می بایست سبک بوده تا منافذ پوست به راحتی بتوانند تنفس کنند و نیز باید مرطوب کننده بوده و با خشکی پوست مقابله کند، حاوی فیلتر ضد آفتاب باشد و با اشعه فرابنفش خورشید به جنگ بپردازد. وجود انواع ویتامین ها از جمله ویتامین C نیز در این کرم ها می توانند هم نقش جوان کننده داشته باشد و هم اثرات مضر آفتاب را تا حدودی بکاهد.

توجه: کرم های روز اگر چه اغلب حاوی فیلترهای ضد اشعه فرابنفش هستند اما هرگز نمی توانند جایگزین ضد آفتاب شوند و لذا اگر خارج از منزل کار می کنید و قرار است به مدت طولانی در معرض آفتاب باشید، نیازمند محافظت بیشتر در مقابل نور خورشید هستید و باید از کرم های ضدآفتاب با SPF مناسب استفاده نمائید.




 


دلایل استفاده از کرم شب: در مورد کرم شب باید گفت اغلب توصیه می شود که از سن 25 سال به بعد، از آن استفاده شود. کرم های شب به گونه ای طراحی شده اند تا در حین خواب، مواد مغذی و ویتامین های مختلف و نیز عوامل جوان کننده را به پوست رسانده و بتوانند در این زمان اثرات خوب خود را اعمال نمایند.

از آنجا که بیشترین میزان جذب داروهای فعال از طریق پوست در شب اتفاق می افتد، لذا مصرف کرم های شب می تواند حایز اهمیت باشد. کرم های شب این خاصیت را دارند که بتوانند با آسیب ناشی از عوامل مضر محیطی شامل آلودگی هوا، اشعه های فرابنفش خورشید، مواد آرایشی و رادیکال های آزاد که در طول روز موجب آسیب پوست شده اند، مقابله نموده و تا حدی آثار مخرب آن ها را جبران نمایند.

کرم های شب حاوی عوامل جوان کننده بوده و نیز فاقد فیلترهای ضد آفتاب می باشند، توان آن ها از کرم های روز بیشتر بوده و اصطلاحا سنگین تر هستند. اگر جزو ان دسته از افراد هستید که برای اولین بار از این کرم ها استفاده می کنید، بهتر است در ابتدا در 2 شب در میان به مدت 1 هفته از کرم استفاده نمائید و سپس هر شب.



 



ســرم زیبایی:

این محصول یک مرطوب کننده فوق قوی و لیفتینگ حرفه ای می باشد که به سرعت روی پوست تاثیر گذاشته و پوست را برای ساعتها جوان و تازه نگه می دارد. همچنین با داشتن Q10 و لیپوزوم می تواند مواد اولیه جهت ساخت کلاژن را به پوست وارد کرده و پوست را تحریک و وادار به تولید کلاژن و الاستین نماید. با استفاده مداوم از این محصول ، پوست تقویت شده و علائم افزایش سن در آن کاهش یافته و چهره جوانی و قوام خود را باز می یابد و شفاف و شاداب می شود.



 


کرم دور چشم و دور لب: پوست اطراف چشم و لب بسیار حساس و ظریف می باشد و از لایه های سلولی کمی تشکیل شده است و به دلیل ناکافی بودن لایه هیدرولیپیدی حفاظت کمی داشته، اما در معرض تهاجمات محیطی بسیاری قرار دارد. بعد از سن 25 سالگی نشانه های افزایش سن و علائم خستگی مثل چروک ها، خطوط ریز، حلقه سیاه و پف دور چشم و چروک های کنار چشم و اطراف لب به تدریج ظاهر خواهند شد. برای درمان ابن علائم که نشان دهنده از دست رفتن جوانی و افزایش سن است، نیاز به استفاده از محصولات مخصوص دور چشم و لب همراه با عصاره هایی با ساختار سبک و ترکیبات فعال می باشند.




 



ماسک انرژی زای صورت: خارجی ترین لایه پوست، "اپیدرم" یا "روپوست" نام دارد و تحتانی ترین لایه آن "بازال" یا "پایه ای" است. در لایه بازال سلول های تازه ی اپیدرم، ساخته شده و به سمت بالا هدایت می شوند اما در مسیر حرکت خود کم کم آب آنها کم شده و حالت خشک و مسطح پیدا می کنند و زمانی که به لایه سطحی یا اپیدرم برسند، دیگر مرده اند و از سطح پوست کنده می شوند که به این عمل پوسته ریزی گفته می شود. پروسه تشکیل یک سلول تازه در لایه بازال (تحتانی) تا ریزش آن از سطح پوست حدود 30 روز طول می کشد و روزانه هزاران عدد از این سلول ها در هر دقیقه از پوست ما ریزش می کنند و سلول های جدید جایگزین آن می شوند.

بنابراین پوست مرتب در حال سلول سازی است و این پوسته ریزی اثر زیادی بر شاداب بودن و تازه بودن پوست دارد. پوست شما از هر نوعی که باشد باید پاکسازی روی آن انجام شود تا تمام منافذش تمیز شود و لایه ی اضافی که بر اثر نشستن گرد و غبار بر روی آن بوجود آمده و باعث ضخیم شدن لایه رویی پوست شده است، از بین برود. همچنین اگر این پاکسازی همراه با تقویت و ویتامینه پوست انجام شود، منجر به ایجاد پوستی تازه، شاداب و جوان خواهد شد.


ماسک فوق، ترکیب فوق مغذی، بازسازی کننده و مرطوب کننده حاوی آنتی اکسیدان قدرتمند Q10 و انواع روغن های گیاهی و ویتامین های لازم برای پوست می باشد که می تواند به ریزش سریعتر سلولهای مرده از سطح پوست کمک کرده و با تقویت سلولهای جدید، جوانی و لطافت و زیبایی را به پوست باز می گرداند.



 


کــرم جوانی دست:

اکثر مواقع وقتی صحبت از پوست و زیبایی می شود همه به یاد صورت می افتند، در حالی که مراقبت از دست و ناخنها هم جزو مقوله پوست و زیبایی است و اهمیت بسیار دارد. به دلیل این که در طول روز اکثر اعمال ما با دست انجام می شود و از طرفی نیز در معرض مستقیم آفتاب و آلودگی هوا می باشد امکان آسیب به پوست و ناخنهای دست بسیار زیاد است. از طرفی مواد شوینده به دلیل قلیایی بودن منجر به خشک شدن بیش از اندازه دستها و پوسته پوسته شدن و یا ترک آنها می شود. بنابراین وضعیت دستهای شما و حفظ زیبایی و جوانی آن به نحوه مراقبت شما از آنها بستگی دارد.


این کرم یک متخصص در از بین بردن آثار پیری دست می باشد و با ایجاد لایه محافظ روی پوست مانع از تخریب آن شده و با تاثیر روی فعالیت های سلولی، پوست دست ها را جوان کرده و اثر ضد لک و ضد چروک دارد.



 


شامپو Q10 : این شامپو با داشتن کوانزیم Q10 به سلول های ریشه مو انرژی بخشیده و باعث خونرسانی بهتر به آن می شود. همچنین حاوی انواع ویتامین ها از جمله A,B,C و زینک می باشد که توسط لیپوزوم ها به سرعت جذب فولیکول مو شده و در نتیجه سلول های آسیب دیده و بی جان تقویت گردیده و ریزش مو نیز کاهش می یابد. همچنین با حفظ مایع کورتکس مو باعث افزایش حجم و شفافیت موها می شود. 








..:: برای اطلاع از موجودی و خرید مستقیم توسط خود شما از سایت شرکت ، لطفا با تلفن    09014010052   تماس بگیرید ::..


.

نظرات 33 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 30 دی 1400 ساعت 16:12

سلام پسر من ۱۲ سالشه وقتی بدنیا اومد اگزما پوستی داشت و دکتر محصولات شما رو پیشنهاد دادن که واقعا موثر بود .الان خواهر زادم که یکساله همون مشکل رو داره و البته شهری هم که زندگی میکنن هوای خشکی داره که این موضوع رو تشدید میکنه میخواستم بدونم که روغن حمام و مرطوب کننده برای پوستهای خیلی خشک هنوز جزء محشولاتتون هست .روغنی بود که در آب وان میریختم و ۵ دقیقه پسرم رو توش میخوابوندم و بدون آبکشی از حمام می آوردمش بیرون و تمام تنش رو با مرطوب کننده اغشته میکردم و ماساژ میدادم

سلام ... این محصولات واقعا بی نظیر هستند ... لطفا در واتساپ پیام بدهید

محمد فتاحی یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 17:35

سلام وقتون بخیر خسته نباشید
برای خرید محصولات ریزش مو(شامپوQ10_اسپری ریزش مو)خواستم مشاوره بگیرم ازتون من۲۳ سالمه نزدیک۲سالی ریزش مو دارم اوایل کم بود الانا خیلی خیلی شدید شده ریزش مو،الان کاسه وجلوسرم خیلی کم پشته پوست سرم مشخصه در ضمن ریزش مو خانوادگی ام هست یعنی ارثی .
حالا من از شما میخوام منو راهنمایی کنید که چه محصولاتی بخرم چگونه محصولات را بخرم و چگونه استفاده کنم

ضمن تشکر از شما . ریزش مو اگه ارثی باشه راهی نیست ولی میشه سرعتش رو کمتر کرد . بازهم در تلگرام پیام بدید ...

مبینا پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 01:49

سلام من کرم کیوتن شب وروز خریدم ولی نمیدونم ازکجا بفهمم تقلبیه یا اصل نحوه ی استفاده اون چجوری هستش و من ۲۱سابمه ایا برام مناسبه؟

سلام . اگه جدید خریدید پس تقلبیه ...
شما در این سن نیازی به کرم شب و روز ندارید ...

حمید شنبه 8 مهر 1396 ساعت 11:10

آیا این محصولات اصلش در همه داروخانه ها موجود میباشد؟

با سلام . اصل این محصولات بصورت انحصاری توسط شرکت پنبه ریز وارد کشور می شوند و فقط در اختیار نمایندگان این شرکت در سراسر کشور قرار دارد ...

فریده امجدیان دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 16:22

درمورد کرم دست

سوال خودتون رو کامل نکردید !!!!

فف شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 20:06

آیا مصرف کرم شب کیوتن در بارداری مضر است

ضمن تشکر و تبریک به شما ...
بهتر است در این دوران حساس ، نه تنها از این محصولات بلکه در مجموع از محصولات آرایشی کمتر استفاده کنید ...

فرنوش پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 23:37

سلام. وقت بخیر. من مدت بیست روز هست از کرم روز کیوتن استفاده میکنم و یک هفته هم هست از کرم شب کیوتن استفاده میکنم. وقتی از کرم روز کیوتن استفاده میکنم پوستم حالت سوختگی و خیلی بدرنگ میشه و رو چهره ام تاثیر نامطلوب زیادی میزاره. چاره چی هست؟؟؟

دوست عزیز ... شما حتما باید با مشاوری که این کرم رو ازشون گرفتید در تماس باشید . مشخصات پوستی و نوع مشکل شما رو ایشون کاملا درک کردند که در نهایت این کرم رو به شما توصیه کردند... در عین حال اگر دسترسی ندارید به ایشون با آیدی تلگرام من در ارتباط باشید ...

مهین دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 12:57

با سلام خدمت شما ..من از محصولات پوست و مو استفاده کردم واقعا عالی عالی هستن اکر میخواید نتیجه بگیرید درست استفاده کنید محصولات واقعا عالی هستن

سلام خیلی خوشحالم و براتون آرزوی بهترینها رو دارم ...

roya جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 03:16

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
من از سروم زیبایی و کرم روز و شب استفاده میکنم.آیا باید از ضدآفتاب هم استفاده کنم؟
سپاسمندم

سلام استفاده از ضدآفتاب همیشه لازم هست به اندازه کافی نه کم نه زیاد

فاطمه یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 19:42

سلام استفاده از شیر پاکن ارگانیک و لوسیون لیفتینگ بدن و صد آفتاب در دوران بارداری ضررنداره ممنون

سلام . بهتره در این دوران از مواد شیمیایی استفاده نکنید ...

با تشکر از شما

behnam پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 19:46

Salam lotfan mano. Ozv k
onid.

با سلام . شما میتونید با ذخیره شماره موبایل من در گوشی و ارسال یک پیام در تلگرام ، لینک کانال رو دریافت کنید ...

آرتین شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 09:02

سلام
بنده 26 سالمه
و
در حال کاهش وزن هستم با ورزش کردن و پوستم چروک شده کک مک هم داره و یکم تیره هست.چشم رنگی هم هستم.از هیچ کرمی هم تا حالا استفاده نکردم حتی مرطوب کننده.ممنون میشم که راهنمایی کنید بنده رو و بگید چ محصولی رو استفاده کنم.ممنون از سایت خوبتون

دوست عزیز شما نوع پوست خودتون رو نفرمودید ... در عین حال حتما از آب به اندازه کافی (نه بلافاصله بعد از ورزش یا در حین ورزش) استفاده کنید و با من در تلگرام در ارتباط باشید ...

فاطمه پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 15:59

سلام خسته نباشید
قیمت کرم روز و کرم دور چشم رو میگین بی زحمت؟؟

سلام.
برای دریافت لیست قیمت ها لطفا به سایت اصلی شرکت مراجعه فرمایید ...

www.panberes.ir

سارا پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 20:31

با عرض سلام وادب
من پوست خیلی خیلی خشکی دارم به تازگی با یکی از مشاورین پنبه ریز مشاوره داشتم کرم هایی خریدم که مناسب پوست خشک نیست روی کرم قید شده مخصوص پوست خشک . کلی هزینه کردم .خواهشا دقت فرمایند .مردم اگه دارندهزینه می کنند می خواهند نتیجه بگیرند حالا من خودم پی گیر بودم بنده خدایی که تو منزل همسایشون مشاوره از مشاور پنبه ریز میگیردشاید سواد کافی در این زمینه نداشته باشد.لطفا به خواسته های مردم احترام بگذارید

سارای عزیز
حتما قید بفرمائید که چه مشکلی داشتید و چه محصولی برای شما گفته شده و چه مشکلاتی براتون پیش اومده ... قطعا هستند افرادی که با ثبت نام در سایت تصور میکنند میتونن به همه مشاوره و اونهم مشاوره درست بدهند ... حق با شماست کاملا

مهنا ج سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 10:09

سلام من به تازدگی باردار شدم واز محصولات کرم شب کرم دور چشم و کرم ضد افتاب استفاده میکنم ولی نیمدانم این کرم ها اثر بر جنین دارد یا نه تصمیم گرفتم دیگه استفاده نکنم لطفاراهنمایی کنید اگر استفاده کنم تاثیر بدی روی جنین داره یا نه بسیار سپاسگزارم.

با سلام و تشکر از شما
این محصولات وارد خون نخواهند شد و تاثیر آنها در پوست و سلول های پوستی هست اما باز هم احتیاط شرط عقل است ... بهتر است با پزشک هم مشورت کنید . استفاده در برخی ماههای جنینی رو اصلا توصیه نمیکنیم ... لطفا با پزشک خودتون مشورت کنید ...

Sami چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 20:43

تورو خدا گول این بازاریاب ها رو نخورین باور کنید هر کسی توی این صفحه تعریف کرده جز بازاریابای پنبه ریز هست من کلی هزینه کردم و محصولاتشو خریدم صورتم بد تر از قبل شد خواهش میکنم دقت کنید

سرکار خانم متشکرم
قطعا اینهمه مشتری راضی هستن ولی شما ناراضی ...!!!
کسانی بودند که به من مراجعه کردند و ابراز نارضایتی کردند (البته مشتری من نبودن و از من مشاوره نگرفتند) ...

دادن مشاوره قوی و به دنبال اون پیشنهاد محصول مناسب ، و بعد از اون نحوه صحیح استفاده محصول ، مقداریکه در هر بار استفاده میکنید و زمان استفاده بسیار مهم است ...

همیشه به مشتری های خودم میگم که این محصولات چون خاصیت دارویی دارند ، پس باید همانند یک کپسول آنتی بیوتیک حساسیت داشته باشید در تعداد ، ساعت و نحوه استفاده ...

در صورت امکان شما هم مشکل خود رو به آیدی زیر بفرستید تا شاید شما هم از مشتریان راضی ما شدید ...

https://telegram.me/joodi_marzieh

asal دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 20:00

سلام برا چین و چروک پیشانی در سن ۱۹سالگیکدوم محصول را معرفی میکنید؟

سلام
برای افراد زیر 25 سال محصولی رو معرفی نمیکنیم معمولا ولی برای چین و چروک در این سن و سال حتما به پزشک مراجعه کنید چون غیرطبیعی است...

مصرف کننده دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 15:25

باسلام خسته نباشیدمن موهام پرپشت بود قبلا چندساله ریخته ودرنمیاد موهامم نازک شده تارهاش میخاستم مقدار مصرف هفته ای چند بار وهرسری چه مقدار؟واینکه قبل از استفاده،از شامپوی دیگری برای رفع الودگی استفاده کنم؟

سلام
من از همه دوستان خواهش میکنم کاملتر توضیح بدن .
1- جنس موهاتون چیه؟
2- چند سالتون هست؟
3- چند ساله ریزش شدید دارید؟
4- از چه شامپویی استفاده میکنید؟
در هر صورت فقط میتونم بگم اگر از شامپوی معمولی بهمراه اسپری ضدریزش و تقویت فولیکول مو بلیتا استفاده میکنید ، راه درستی رو دارید میرید ...

https://telegram.me/joodi_marzieh

مهناز پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 23:32

سلام من در حال حاضر ازلوسیون انرژی زا صورت استفاده میکنم وبه تازگی هم باردار شدم ایا استفاده در دوران بارداری منعی ندارد واسیبی به جنین نمیرساند. مچکر میشم جواب بدین

با سلام و تشکر از شما و تبریک بخاطر اتفاق مبارک ...
خیر هیچ منعی وجود ندارد چون استفاده از لوسیون های این شرکت بر پایه گیاهی هست و تمام تاثیر آن در کلاژن های پوست هست و وارد گردش خون نخواهد شد ... با تشکر از شما ..

-------------------
کاتالوگ جدید ...
https://goo.gl/I1W1Gu

Sisi شنبه 1 آبان 1395 ساعت 09:21

سلام من پوست صورتم فوق العاده حساسه
چربه
و هرجوشی که میزنم جاش به صورت لکه قهوه ای تیره میمونه
کدوم هارو باید خریداری کنم؟
آیا کرم روز لکه ها رو میبره و ضدبکه!؟

با سلام و تشکر از شما ... آماده شنیدن صحبتهای شما هستیم ...
شما می توانید همه روزه از ساعت 17 الی 22 با آیدی زیر در ارتباط باشید ...

https://telegram.me/joodi_marzieh

سعید جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 15:10

سلام حدود ٤٥ روزه که استفاده میکنم شامپو کیوتن منتهی نمیدونم خارش و شوره سرم از بین نرفته شامپو الیکس زدم بدتر شد نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

دوست عزیزم اگر شما با مشاوره یکی از نمایندگان اقدام به تهیه شامپو کردید ، مشکل خودتو رو با ایشون در میان بگذارید در غیر اینصورت به پزشک متخصص مراجعه کنید .

مریم از شهرکرد شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 01:59

سلام من از طریق دوستم که بازاریاب شرکت پنبه ریز هست کرم شب کیوتن را سفارش دادم به قیمت هشتاد هزارو پانصد تومان بعد از یک هفته که کرم رسید روی جلد کرم طرح شبنم بود که من کد را پیام کردم بعد پیام اومد که جنس تقلبی هستش نمیدونم چکار کنم دوستم هم که با شرکت تماس گرفت گفت چون که توی انبار بوده آیم پیام اومده نمیدونم جنس اصل هستش یا تقلب لطفا راهنمایی کنید

با تشکر از حساسیت شما به این موضوع مهم ... به اطلاع شما میرسانیم که این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد .. نگران محصول نباشید محصولات همه اصل هستن با خیال راحت استفاده کنید . مشکل کد ها بزودی توسط هماهنگی شرکت با سازمان غذا و دارو مرتفع خواهد شد .

نسرین سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 22:31

سلام
من 24سالمه و تیرگی زور چشم دارم و خطوط چروک مانندی هم زیر و گوشه چشمم هست.ایا استفاده از کرم دور چشم تاثیری داره؟ چقدر طول میکشه؟

با تشکر از شما .
لطفا از طریق آیدی تلگرام joodi_marzieh برای کسب مشاوره در ارتباط باشید ...

سوزان زارعی یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 12:00

من از کرم دست استفاده میکنم راضیم

متشکرو سرکار خانم که ارایه نظر کردید .

زهره دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 15:50

سلام
وقت بخیر
برای ترک پوست بدن چه محصولی پیشنهاد میکنید؟؟؟
ممنون ازسایت خوبتان

سلام . کرم تونیک هندوانه مناسب است .

سمانه محمدی یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:47

توجه توجه شامپو Q10 ابتدا باعث ریزش موهاتون می شه دلیل این هم این است که موهای سست و مرده شما که در طی روز کم کم می ریزن شامپو Q10 به این کار سرعت می بخشد تا بتونه موهای قوی و با ریشه مقاوم رو جایگزین مو های سست و مرده شما کند. پس اگه دیدین مو هاتون می ریزنه نگران نباشید و مطمئن باشید که به زودی شاهد رویش مجدد موهاتون خواهید بود.
این شامپو رو نباید بیشتر از 2 بار در هفته استفاده شود و یک بار بیشتر با آن موهاتون رو نشورید چون این شامپو قوی بوده و استفاده بیشتر آن باعث خشکی موهاتون می شه.

با تشکر از شما ...

الهام سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 16:40

سلام.من 3هفته است از کرم دور چشم استفاده میکنم ولی احساس خشکی و خارش دور چشم دارم باید چیکار کنم؟

با سلام و تشکر از شما ...
آیا شما از پاک کننده استفاده می کنید ؟

(لطفا برای اینکه مشاوره دقیق تر انجام شود ، همین سئوال را در تلگرام (09014010052) انجام دهید) .

زهره باصری شنبه 16 آبان 1394 ساعت 19:10

سلام ممنون میشوم قیمت محصولات و نحوه ی سفارش آنها را برایم بفرستید

با سلام و تشکر از پیام شما . درخصوص قیمت محصولات ، ابتدا می بایست مشخصا بفرمائید چه محصولی را نیاز دارید (البته برای تشخیص این نیاز می بایست فرم مشاوره پوست و مو که در سایت موجود است را تکمیل فرمائید) تا بعد از آن امکان خرید برای شما خانم گرامی فراهم گردد.

با تشکر مجدد - منتظر پاسخ هستم - 19 آبان 1394

تکتم شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 15:54

من مدت 5 هفته از شامپو q10 دارم استفاده میکنم سرم خارش نمیگیره، ریزش نداره، حالت گرفته، حتی پر تر شده، چربی دیگه ندارم

تکتم شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 15:43

من مدت 2 هفته است که از سرم زیبایی استفاده کردم و خط لبخند و خط پیشونی من محو شده است..

تکتم شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 15:41

من مدت 2 هفته است که از تونر انرژی زا (تونر) استفاده میکنم، تاثیراتش دونه های زیرپوستی رو کاملا خوب کرده و محفظه های باز صورت که باز بود رو بسته و پاک کننده فوق العاده ای است

فاطمه یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 19:57

من 20 روزه که دارم استفاده میکنم هم کدری موهامو از بین برده هم موهامو حجم داده هم یه مقدار از ریزش موهامو کم کرده البته میگن باید برای تاثیر بیشتر، زمان بیشتری ازش استفاده کنم...

مرضیه جودی جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 22:53

سلام عرض می کنم
من از کرم روز و لوسیون 2*1 استفاده کردم پوستم روشن و خستگی پوستم از بین رفته و پوست شادابی پیداکردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد