"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

تجربـــــــه محصــــــول (Review)

تجربه محصول چیست و چطور یک تجربه استفاده از محصول را بنویسیم؟

وقتی از تجربه محصول (Review) حرف می‌زنیم، از چه حرف می‌زنیم؟!

همیشه اتفاق افتاده که از خریدی راضی بوده‌ایم و بارها و بارها برای دوست و آشنا خاطره خوش استفاده از آن را تعریف کرده‌ایم. گاهی هم محصولی تهیه کرده‌ایم و بعد به همه رفقا و همسایه‌ها خبر داده‌ایم که نکند آن‌ها هم اشتباهی مثل ما مرتکب شوند و گرفتار تجربه ناخوشایندی مثل ما بشوند.

تجربه محصول، همین است، اما مکتوبش. مقاله یا یادداشتی است برای به‌اشتراک‌گذاری تجربه استفاده از یک محصول با همه آن‌ها که می‌خواهند درباره آن محصول بدانند.

تجربه محصول نویسی در جهان پرمحصول امروز آن‌قدر پیش رفته که به عنوان یک حرفه و تخصص در حوزه‌های مختلف به رسمیت شناخته شده است.

  • آدم‌هایی درباره یک کتاب تجربه محصول می‌نویسند و می‌توانند کتابی را پر فروش یا از چرخه نشر خارج کنند.
  • کسانی درباره غذای یک رستوران گزارشی می‌نویسند و صف‌های طولانی در پیاده‌رو برای تجربه دست‌پخت سرآشپز آن‌جا درست می‌کنند.
  • آدم‌هایی یک گردشگاه یا مجموعه تفریحی را Review می‌کنند و باعث می‌شوند بلیط‌های یک فصلش در طول یک هفته پیش‌فروش شود.

Review در جهان امروز معجزه می‌کنند و این معجزه از دست شما هم دور نیست. نه فقط اگر آشپز خوبی هستید و مزه‌ها را خوب تشخیص می‌دهید و از عطر یک غذا، ترکیبات و میزان ادویه‌اش را می‌شناسید، نه تنها اگر کتاب‌خوان حرفه‌ای هستید و قفسه قفسه کتابِ خوانده شده دارید و دست نویسنده را در قدم اول بازی می‌خوانید، نه حتی اگر خودتان کارشناس صنایع دستی هستید و فرق مینای اصل و تقلبی را از پشت ویترین متوجه می‌شوید و ظرافت قلاب‌بافی و زیر و رو بافی‌اش را می‌دانید؛ بلکه اگر شما هیچ تخصصی در تشخیص ادویه هم ندارید و همیشه نمک را با شکر اشتباه می‌گیرید و دارچین را به جای فلفل استفاده می‌کنید، ولو این‌که هر کتابی که برداشته‌اید، شش ماه طول کشیده تا تمامش کنید، حتی اگر تفاوت مینا و خاتم، سِرمه و ترمه، معرق و منبت، اصل و بدل را نمی‌دانید، باز هم می‌توانید یک Review نویس سرشناس و قابل اعتماد باشید.


آیا شما از محصولات پنبه ریز استفاده کردید ؟

لطفا نظرات خودتون رو بصورت کاملا دقیق ، شفاف و منصفانه در زیر بنویسید ... بدون هیچگونه تغییر ، نظر شما در وبلاگ منتشر خواهد شد . ضمناً اگر نیاز به مشاوره رایگان محصول دارید ، حتی اگر این محصول رو از فرد دیگری بجز ما تهیه کردید و در حال حاضر مشکلی دارید ، همینجا بنویسید . حتما تلفن (یا آیدی تلگرام یا واتساپ) هم بگذارید تا با شما تماس گرفته شود (تلفن شما فقط برای مدیر وبلاگ قابل مشاهده است) ... ما برای همین اینجا هستیم ... متشکرم





تجربه محصولات لدورا در کشور ترکیه :

تماشا کنید



تجربه محصول ماسک موی نرم کننده و ترمیم کننده هلث نوشن مناسب برای موهای شکننده و آسیب دیده (مکیف وإصلاح للشعر التالف):


.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد