"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

خانواده بوتاکس

محلول آرایش پاک‌‌کن دوفاز ویتامینه لدورا 200 میلی لیتر

محلول آرایش ­پاک­ کن­ دوفاز ویتامینه لدورا یک پاک­ کنند­ه مناسب برای پوست صورت و دور چشم است و به راحتی آرایش های ضد آب را نیز پاک می کند.

 

 

اولین گام در مراقبت از پوست، پاکسازی سطح آن است. سطح پوست و منافذ آن به‌طور مداوم از سلول‌های مرده پوست، آلاینده ‌های محیطی و مواد آرایشی پوشیده شده است. بنابراین پاک‌کننده ‌ها نقش مهمی دربرداشتن لایه ‌های کراتینه، پاکسازی منافذ و درنتیجه حفظ سلامت و بهبود کیفیت پوست ایفا می‌کنند. از سوی دیگر استفاده مداوم از صابون‌ها و پاک‌کننده ‌های ناسازگار با نوع پوست می‌تواند سبب آسیب ‌های جدی پوست شود. آرایش ­پاک­ کن‌ ها جایگزین مناسبی برای صابون و دیگر پاک‌کننده‌ های شیمیایی هستند. ازجمله برتری ‌های آرایش ­پاک­ کن ‌ها نسبت به صابون تناسب بیشتر PH محصول با پوست بوده که از خشکی و آسیب پوست جلوگیری می‌کند. محلول های پاک کننده دوفاز آرایشی صورت و چشم، سازگارترین پاک کننده ها برای انواع پوست هستند.

نوع

محلول دوفاز

مناسب برای

انواع پوست

نوع محفظه نگه دارنده

بطری پت

جنس محفظه نگه دارنده

پلاستیک

حجم

200 ml

سایر توضیحات

پاک کننده آرایش صورت و دور چشم پاکسازی کامل پوست

کنترل کننده منافذ باز

کاهش دهنده چین و چروکها

محرک کلاژن سازی

شاداب کننده و مرطوب کننده

ضد التهاب

محافظ پوست و مغذی

حاوی عصاره دانه یونجه، پروتئین هیدرولیز شده لوپین، پنتنول (ویتامین B5)، روغن کرچک، روغن دانه آفتابگردان، اسید لینوسین(اسید آمینه) و عصاره دانه اسکالیس (گیاه ترشک)

مجوزها

پروانه ساخت: 20343/21

محلول آرایش ­پاک­ کن­ دوفاز ویتامینه لدورا یک پاک­کنند­ه مناسب برای پوست صورت و دور چشم است و به راحتی آرایش های ضد آب را نیز پاک می کند. این محصول به ندرت ایجاد حساسیت و یا خشکی می کند و بدون آسیب رساندن به پوست دارای اثرات پاک کنندگی فوق العاده ای بوده و سبب تمیزی و شفافیت پوست می شود. همچنین حلال­ های موجود در این پاک کننده در گروه سازگارترین حلال­ های پوست است. عصاره دانه یونچه جز ترکیبات این پاک کننده است که آنتی اکسیدانی قدرتمند بوده، با رادیکال های آزاد مبارزه می کند، سطح سلامت پوست را بهبود می بخشد و با اسیدهای آمینه ای که دارد سرعت بازسازی پوست را افزایش داده و آن را به طور عمقی پاکسازی می کند. پروتئین هیدرولیز شده لوپین به کار رفته در ترکیبات آرایش­ پاک کن دوفاز لدورا محرک کلاژن سازی بوده در نتیجه باعث کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست می شود. عصاره دانه اسکالیس (گیاه ترشک) در این محصول به‌کاررفته است. گیاه اسکالیس غنی از ویتامین C، آهن و فسفر بوده و در بهبود لک‌های پوستی، حفظ شادابی پوست، درمان آکنه، کنترل منافذ و حساسیت ‌های پوست مؤثر است. روغن کرچک نیز دیگر ماده مؤثر در آرایش­ پاک‌کن لدورا است که باعث رطوبت رسانی و بهبود چین‌ وچروک‌ ها می‌شود. پنتنول موجود در این محصول وظیفه ‌ترمیم، بازسازی و آب‌رسانی به پوست را بر عهده دارد. ماده مؤثر دیگر موجود در این محصول روغن دانه آفتابگردان است. این روغن منبع عالی ویتامین E و یک ماده مؤثر و ضد رادیکال آزاد است که باعث نرم‌کنندگی، کاهش آثار پیری و احیای پوست می‌شود. اسید لینوسین موجود در این محصول نیز نقش مهمی درکلاژن سازی و افزایش ساخت پروتئین در پوست ایفا می‌کند. استفاده از آرایش ­پاک‌کن دوفاز لدورا تنها منحصر به پاک کردن آرایش نیست بلکه می‌توان آن را به‌عنوان یک پاک‌کننده مناسب برای انواع پوست توصیه کرد.


روش مصرف :

قبل از استفاده از آرایش پاک کن دوفاز ویتامینه لدورا ظرف را تکان داده تا دو فاز آن به خوبی با هم ترکیب شود. سپس مقداری از آن را روی پنبه و یا پد آرایشی ریخته و تمام صورت را پاک کنید.


ماسک اسکراب حاوی عصاره صدف دریایی لدورا 150 میلی لیتر

اسکراب لایه بردار لدورا محصولی مؤثر و مناسب برای پاک­سازی و بازسازی پوست است. گلیسیرین به ­کاررفته در آن، پوست را به خوبی آب­رسانی می­کند و باعث حفظ رطوبت طبیعی و درنتیجه شادابی و نشاط آن می­شود .

عصاره آلوئه­ ورا یک ماده تسکین ­دهنده و زیبا­کننده پوست است که به داشتن پوستی سالم و شاداب کمک و آسیب­ های آن را ترمیم می­کند. همچنین خواص ضد التهابی آن برای درمان لک­ ها، جوش و سایر مشکلات پوستی مفید است. قرارگرفتن این عصاره در کنار سایر مواد مؤثر این اسکراب سلامت پوست را تضمین می­کند. 

کلاژن موجود در این اسکراب برای حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام و کاهش روند پیری پوست بسیار مناسب است. 

عصاره جنسینگ (گیاه ضد پیری) دیگر ماده مؤثر این اسکراب است که باعث فعال­سازی سوخت­ و ساز پوست می­شود. این گیاه از پوست در برابر رادیکال­های آزاد و آلودگی­ محیطی محافظت می­کند. 

عصاره صدف دریایی به کار رفته در این اسکراب با کمک به حفظ سطح کلاژن پوست باعث جوانی و شادابی آن می­شود. همچنین این عصاره با پاک­سازی منافذ پوست در داشتن پوستی صاف و شفاف بسیار مؤثر است. 

دیگر ماده موجود در اسکراب لدورا، آلانتوئین است. این ماده با خواص التیام ­بخشی خود از التهاب و آسیب پوست در حین پاک­سازی پیشگیری می­کند. 

دیپنتنول نیز جزء مواد به­ کار­رفته در این اسکراب است که باعث نرمی، لطافت و حفظ جوانی و سلامت پوست می­شود. 

نوع

اسکراب

مناسب برای

انواع پوست

نوع محفظه نگه دارنده

تیوپ

جنس محفظه نگه دارنده

پلاستیک

حجم

150 ml

سایر توضیحات

پاکسازی کننده پوست

آبرسان و مرطوب کننده

بازسازی کننده پوست     

برطرف کننده لک های پوستی      

محرک کلاژن سازی

محافظت در برابر رادیکال های آزاد

ضد التهاب و شاداب کننده  

حاوی: گلیسیرین، عصاره آلوئه ورا، جینسینگ، کلاژن، اسیدهای آمینه ضروری، عصاره صدف دریایی، آلانتوئین، دیپنتنول

مجوزها

پروانه ساخت: 20355/21

علاوه بر تمام مواد مؤثر نام برده شده، تعدادی از اسیدهای آمینه مورد نیاز پوست (10 نوع اسید آمینه که بدن به طور طبیعی قادر به ساخت آن­ها نیست) برای تقویت، سلامت و تغذیه پوست در این اسکراب افزوده شده است. اسیدهای آمینه در افزایش ساخت پروتئین وکلاژن و کاهش روند پیری سلولی بسیار مؤثر هستند.


روش مصرف :

مقدار مناسب از اسکراب را را روی کل صورت به غیر از دور چشم حدود 3 دقیقه به شکل دورانی ماساژ دهید. سپس با استفاده از آب یا تونر به آرامی پوست را تمیز کنید.


ماسک پیل‌آف لدورا 150 میلی لیتر

ماسک پیل ­آف لدورا پوست را به صورت عمقی پاک­سازی و با ترکیب خاص خود علاوه بر لایه ­برداری به تقویت و حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می­کند.

گلیسیرین به کار رفته در آن، پوست را به خوبی آبرسانی می­کند و باعث حفظ رطوبت طبیعی و در نتیجه شادابی و نشاط آن می­شود. عصاره آلوئه ورا یک ماده تسکین ­دهنده و زیبا­کننده پوست است که به داشتن پوستی سالم و شاداب کمک و آسیب­های آن را ترمیم میکند. همچنین خواص ضد التهابی آن برای درمان لک­ها، جوش و سایر مشکلات پوستی مفید است. قرار گرفتن این عصاره در کنار سایر مواد موثر این ماسک، سلامت پوست را تضمین می­کند. 

کلاژن موجود در این ماسک برای حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام و کاهش روند پیری پوست بسیار مناسب است. 

عصاره جنسینگ (گیاه ضد پیری)، دیگر ماده مؤثر این ماسک است که باعث فعال­سازی سوخت وساز پوست می­شود. این گیاه از پوست در برابر رادیکال­های آزاد و آلودگی­های محیطی محافظت می­کند. 

آلانتوئین و منتول به ­کار­رفته در این محصول تسکین ­دهنده و ضد­التهاب بوده و از بروز حساسیت و التهاب پوست در حین لایه ­برداری پیشگیری می­کنند. 

ویتامین B5(دی­پنتنول) موجود در این ماسک خواص مرطوب­ کنندگی و ضد التهابی دارد و باعث حفظ ویژگی کشسانی (الاستیسیته) پوست می­شود. 

نوع

ماسک پیل آف

مناسب برای

انواع پوست

نوع محفظه نگه دارنده

تیوپ

جنس محفظه نگه دارنده

پلاستیک

حجم

150 ml

سایر توضیحات

پاکسازی کننده عمقی پوست

آبرسان و مرطوب کننده

بازسازی کننده پوست

برطرف کننده لک های پوستی

محرک کلاژن سازی

محافظت در برابر رادیکال های آزاد

حفظ ویژگی کشسانی (الاستیسیته) پوست

ضد التهاب و تسکین دهنده پوست

حاوی: گلیسیرین، عصاره آلوئه ورا، جینسینگ، کلاژن، آلانتوئین، منتول ، ویتامین B5 (دی پنتنول) و اسیدهای آمینه ضروری

مجوزها

پروانه ساخت: 19149/21

علاوه بر تمام مواد مؤثر نام برده شده، تعدادی از اسیدهای آمینه مورد نیاز پوست (10 نوع اسید آمینه که بدن به طور طبیعی قادر به ساخت آن­ها نیست) برای تقویت، سلامت و تغذیه پوست در این ماسک افزوده شده است. این اسیدهای آمینه در افزایش ساخت پروتئین و کلاژن­ و کاهش روند پیری سلولی بسیار مؤثر هستند.


روش مصرف :

لایه مناسبی از ماسک را روی پوست تمیز صورت بمالید. اجازه دهید این لایه تا 20 دقیقه روی پوست بماند و خشک شود. سپس ماسک را از پایین صورت به سمت بالا از سطح پوست جدا کنید.

نظرات 13 + ارسال نظر
سودابه سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 05:33 http://WWW.Sorosh.man@gmail.com

من از بیشتر محصولات لدورا رو استفاده کردم جزء کرم بوتاکس، و ماسک های پودری ایش، واقعا عالی بود

سلام خانم سودابه عزیز
خوشحالم از اینکه رضایت شما رو داشتیم ... شاد باشید

لیلا پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 13:21

کرمی می خوام که هم ضد افتاب باشه وهم منافذ پوست رو کم کنه ممنون

سلام . یک محصول هست بنام کرم پودر 1*7 که میتونید مشخصات کاملش رو اینجا ببینید

https://www.panberes.ir/Product/DetailsProduct/d0a035ac-ef61-e511-b359-a0d3c100860b#کرم پودر 1*7 ضدچروک رنگ طبیعی پوست 01 B&V

الی سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 17:16

پوست چرب با منافذ باز و جوش میزنه و خطوط اخم و خنده و پیشانی دارم و پوستم کم اب هست

با عرض سلام . استفاده از خانواده بوتاکس برای رفع مشکلات چین و چروک و همزمان استفاده از کرم های آبرسان کیوتن رو به شما پیشنهاد میکنم
برای اینکه بهتر بتونم شما رو راهنمایی کنم لطفا به آیدی تلگرام من مراجعه بفرمایید

sunriselight@

مرجان دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 23:19

سلام.با تشکر.
سی ساله هستم.لطفا برای تیرگی دور چشمم راهنمایی کنید

با سلام و تشکر
حتما در مشاوره های خود ، جنس پوست خود را بفرمایید ...
برای مشاوره کامل به آیدی زیر پیام بدید ...

telegram.me/joodi_marzieh

متشکرم

مونا شنبه 15 آبان 1395 ساعت 15:39

سلام من برای مامانم گرفتم خیلی خوب بود فعلا که راضی ام

با تشکر از شما . در صورتیکه به درستی مشاوره شده باشید و درست و بموقع و به اندازه مصرف کنید همیشه میتوانید روی این محصولات برای حل مشکلات پوستی خود حساب کنید ...

محبوب نیک نژاد چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 11:44

سلام...
من۳۲سالمه وخنده اخم وخنده ام مشخصه ومنافذبازهم دارم+جای جوش هم روصورتم لکش میمونه...ازچه محصولی استفاده کنم بهتره؟؟!
همچنین یه دورچشم خوب هم میخوام واسه کمی چروک ریزدورچشم.
ممنون ازشما...

با سلام و تشکر . برای دریافت پاسخ خصوصی مشاوره به آیدی زیر مراجعه فرمایید ... متشکرم

telegram.me/joodi_marzieh

مهتاب چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 23:57

سلام خسته نباشید ،مبخواستم بدونم محصولات بوتاکس شما ساخت کجاست ?

با سلام . ساخت کشور بلاورس و تحت لیسانس ویتکس ایتالیا ... لازم به ذکر هست که شرکت ما نماینده انحصاری شرکت بلیتا در خاورمیانه است ... متشکرم

مژگان سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 11:35

با سلام 31 سالمه و دور چشم خطوط خنده مشخصه و وقتی هم که می خندم بیشتر خودشو نشون میده برای رفع اون از چه محصولی استفاده کنم.

با تشکر از شما .
لطفا از طریق آیدی تلگرام joodi_marzieh برای کسب مشاوره در ارتباط باشید ...

مهری صباغ سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 04:34

با سلام 48 سالمه در قسمت خط خنده وگونه افتادگی دارم پوستم معمولی ومنافذ باز است دور چشم کمی چروک لطفا راهنمایی بفرمایید چه کرمی استفاده کنم

با سلام و تشکر از شما . برای ارایه خدمات مشاوره لطفا از شماره 09014010052 و تلگرام استفاده فرمائید . با تشکر

صدیقه جهان نجاتی شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 23:14

باسلام. خسته نباشید پوستم داره پیر میشه چکار باید کرد خرید محصولات. بوتاکس. برام سخت

لطفا در تلگرام با من در تماس باشید ........ با تلفن 09014010052

سحر دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 18:27

این محصولات واسه 35 سال به بالا هست؟

با تشکر از شما . استفاده از این محصولات بستگی مستقیم دارد به سن پوست شما ... گاهی اوقات سن پوست از سن خود شخص بیشتر یا کمتر است .

زهرا دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 20:20

سلام و خسته نباشید
سایت خیلی خوبی دارید
برای تهیه محصولاتی که توی سایت شما هست باید چیکار کنم؟؟
چون چندجا رفتم بیرون گفتن که نیست تو ایران این محصولات

لطفا راهنماییم کنید
ممنون

سلام . ممنون از اینکه به سایت ما وارد شدید و نظر دادید ...
لطفا برای یافتن پاسخ سئوال مطرح شده به صفحه نخست سایت رجوع کنید ..
nmpanberes.blogsky.com

فاطمه یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 08:36 http://MAHNOFATEMEH45GMAEI.COM

دوساله ازکرمهای شمادارم استفاده می کنم الان اولین باره کرم شب بوتاکس خرید می کنم برای پوستم ضرری ندارد درضمن من49 سالمه ب پوستم چریه گونه هام کمی شله چیکارکنم صفت بشه

با سلام و تشکر از شما :

سرکار خانم گرامی ، استفاده از کرمهای شب (کیوتن و بوتاکس و یا هر کرم شب دیگر) برای پوست های چرب مناسب نیست ... برای ارایه مشاوره خوب برای شما ، نیاز هست که اطلاعات بیشتری درخصوص پوست شما دراختیار مشاور قرار بگیرد . پس لطفا در همین سایت به بخش "فرم مشاوره آنلاین" بروید و با 10 الی 15 دقیقه صرف وقت در محیط آرام ، فرم را تکمیل فرمائید و برای اینجانب ارسال کنید ... پس از ارسال فرم ، نام و فامیل خود را به شماره موبایل مندرج در فرم SMS کنید ...

در پناه خدای مهربان باشید ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد