"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

معرفی برندها

خانواده های تشکیل دهنده محصولات شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز را برندهای زیر تشکیل می دهند :

  • خانواده  L'DORA
  • خانواده DILLEX
  • خانواده ELLIX
  • خانواده ELLIX+
  • خانواده W & B (تولید نمی‌شوند)

 

خانواده  L'DORA :

برند لِدورا شامل خانواده محصولات مراقبتی و آرایشی پوست و مو است.

 
این گروه از محصولات با بهره‌گیری از بهترین کیفیت در سبد خرید مصرف‌کنندگان شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه‌ریز قرار گرفته است. مواد اصلی تشکیل‌دهنده خانواده لِدورا از معتبرترین تولیدکنندگان کشورهای سوئیس، فرانسه و ژاپن تهیه شده و یکی از برترین و قابل‌رقابت‌ترین محصولات، در مقایسه با برندهای برتر جهانی است. محصولات لِدورا توسط متخصصان داخلی تولید و در بسته‌بندی زیبا، بادوام و منحصربه‌فرد به مصرف‌‌کنندگان ویژه که به دنبال تمایز هستند عرضه می‌شود.


کلیپ محصولات جدید برند لِدورا

لانچ محصولات جدید شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز


خانواده DILLEX (دایلکس) :

محصولات خانواده بزرگ دایلکس که شامل محصولات سلولزی و بهداشتی است، با تلاش و پشتکار متخصصان داخلی و با بهره گیری از بهترین تکنولوژهای روز دنیا در کشور عزیزمان ایران تولید می شود.

دستاورد این تلاش ها تولید محصولات لوکس و مدرن دایلکس می باشد ، محصولاتی از جمله دستمال کاغذی، دستمال حوله، دستمال توالت، جوراب های نانو، گوش پاک کن، دستمال مرطوب، نوار بهداشتی، پد روزانه، دستمال های دوکاره و نخ دندان که هر یک از این محصولات ویژگی های منحصر به فردی دارد که کیفیت مطلوب و تاثیرات فوق العاده ی آنها را دو چندان می نماید.

مشاهده همه محصولات این گروه در شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز


خانواده ELLIX (الیکس) :

خانواده الیکس یک مجموعه مراقبتی نام آشنا از محصولات انحصاری شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز است که با بهره گیری از منابع بالقوه گیاهان و ترکیبات خاص آنها جایگاه ویژه ای را در بین خانواده های ایرانی به خود اختصاص داده است.

در طی این سال ها محققان شرکت پنبه ریز مشغول مطالعه گیاهانی بوده اند که توانایی سازش پذیری بالایی در کنار یکدیگر داشته و با ترکیبات منحصر به فرد خود بتوانند عملکرد فوق العاده ای روی پوست و مو داشته باشند. آنها در این تحقیقات پی برده اند که برای حفاظت، بازسازی و ترمیم پوست، استفاده از گیاهانی که به راحتی جذب پوست می شوند و با پوست سازگارهستند، بهترین گزینه اند!

گیاه فوق العاده ای که به این منظور انتخاب شده، آلوئه ورا می باشد که دارای ساختار و مواد فعال ویژه ای است که با ترکیب شدن با دیگر مواد فعال گیاهی مانند روغن درخت چای (T.T.O) و گل همیشه بهار (Calendula) قادر است با قدرت بر ساختار لایه اپیدرم پوست تأثیر گذاشته و با کلیه عوامل روند افزایش سن و آسیب پوست و مو به مقابله بپردازد و با این فرمولاسیون ویژه به شما زیبایی ماندگار هدیه دهد!

نتایج به دست آمده از تأثیر فرمولاسیون جدید محصولات عبارتند از:

  • تأمین رطوبت مورد نیاز پوست و احیاء سلول های پوستی
  • افزایش مقاومت سلولی در مقابل رادیکال های آزاد محیطی
  • کاهش التهاب و حساسیت های پوستی و ایجاد آرامش در پوست

نتیجه کلی : رسیدن به ظاهری ایده آل و دلخواه با داشتن پوست و مویی زیبا و سالم و جوان که نشان از طراوت و آرامش و زندگی دارد!

مشاهده همه محصولات این گروه در شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز

مراسم رونمایی و آموزش محصولات جدید الیکس (خانواده HealthNotion هلث نوشن - بخش اول)

مراسم رونمایی و آموزش محصولات جدید الیکس (خانواده HealthNotion هلث نوشن - بخش دوم)

مراسم رونمایی و آموزش محصولات جدید الیکس (خانواده HealthNotion هلث نوشن - بخش سوم)


خانواده ELLIX+ (الیکس پلاس) :

خانواده  الیکس پلاس مجموعه ای جدید از محصولات انحصاری شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز است. این مجموعه مراقبتی بی نظیر ، شامل محصولات متعدد با ویژگی های تخصصی می باشد. ترکیبات گیاهی خاص  به کار رفته دراین محصولات سبب بهبود کیفیت و سلامت پوست و مو می شود و به  زیبایی و شادابی هر چه بیشتر آنها کمک می کند.

مهم ترین ترکیب به کار رفته در این محصولات گیاه آقطی (ELDERBERRY)  است. گیاه آقطی که در نواحی شمال و غرب ایران می روید در اواخر بهار به گل می نشیند و میوه، گل، برگ و پوست آن برای خواص درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارد و علاوه بر کاهش و پیشگیری از چین و چروک پوست ، آبرسان و ضد لک برای انواع پوست حتی پوست های حساس می باشد. مصرف آن روند سفید شدن موها را به تعویق می اندازد و موها را تقویت می کند. قطعا هنگامی که این گیاه منحصر به فرد با دیگر مواد فعال گیاهی مانند گل همیشه بهار و روغن درخت چای(T.T.O) ترکیب می شود به طور شگفت انگیزی بر کاهش روند پیری پوست و مو و ترمیم و بازسازی آسیب ها ی احتمالی خواهد داشت.

مشاهده همه محصولات این گروه در شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز


خانواده W & B (دبلیو اند بی) :

برند W&B مخفف کلمات Wealth & beauty میباشد، به معنی "ثروت و زیبایی"

 این برند که جایگزین برند B&V بوده و محصولات لاکشری وارداتی را پوشش میدهد از سال 1395 معرفی شد، برند W&B شامل محصولات پرطرفدار مکمل های غذایی که در ایران عزیزمان تهیه و تولید شده مانند انرژی جووس که یک نوشیدنی انرژی زای پر طرفدار است و محصولات آرایشی و بهداشتی که وارداتی از برترین برندهای روز جهان که بصورت انحصاری وارد شده مانند؛ آریش پاک کن، کرم روز و شب، سرم صورت و مو، ماسک صورت، لوسیون صورت و بدن، کرم دست/آرایشی/ اصلاح/ موبر/ کودک و مادر، شامپو سر و بدن، ژل مو و صورت، ریمل/خط چشم/مداد چشم، اسکراپ صورت و بدن،خمیردندان، بالم و نرم کننده مو،کرم دور چشم، کرم لیفتینگ،کرم ضدچروک و .... را شامل میشود.

مشاهده همه محصولات این گروه در شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد