"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

فرم مشاوره پوست و مو (شرکت پنبه ریز)


دوستان عزیز؛

شرکت خرید اینترنتی پنبه ریز، برای بازدهی بیشتر محصولات ارایه دهنده خود روی پوست شما عزیزان، فرمی (در دو صفحه) را ارایه نموده است که می بایست شما قبل از انتخاب محصول آن را بطور کامل تکمیل نموده و به یکی از نمایندگان رسمی فروش شرکت پنبه ریز ارایه یا با شماره تلفن 87118-021 (داخلی 3 - مشاوره رایگان پوست و مو) تماس گرفته و پس از دریافت نظرات نمایندگان رسمی فروش یا مشاور شرکت پنبه ریز، اقدام به سفارش محصول خود نمائید.


به نظر کمی طولانی میاد؟ بله درسته... اما یقیناً بهترین انتخاب برای پوست و موی شما خواهد بود. پس ارزشش را دارد که کمی برای آن وقت بگذارید و از شرّ کرم ها و شامپوهای گران قیمت موجود در بازار سنتی که علیرغم قیمت های بسیار بالا، بدلیل عدم ارایه مشاوره تخصصی لازم توسط فروشنده، ممکن است کمترین تاثیر را بر روی پوست و موی شما داشته باشد، خلاص شوید...


شرکت خرید اینترنتی پنبه ریز همیشه برای شما مصرف کننده عزیز و گرامی "بهترین ها" را می خواسته و می خواهد.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

برای دریافت این فرم ها به یکی از روش های زیر عمل فرمائید:

1- بر روی هر عکس راست کلیک کرده و گزینه Save as Image را زده و در کامپیوتر خود ذخیره و پس از پرینت و مطالعه و تکمیل دقیق فرم، با استفاده از دوربین موبایل خود از آن عکس گرفته و از طریق برنامه های Telegram یا Whats app برای ما به شماره 09014010052  ارسال نمایید.


2- با مراجعه به یکی از نمایندگان رسمی فروش، فرم های زیر را از آنها درخواست نمائید.


3- ابتدا این فرم را بطور کامل مطالعه نموده و هنگام تماس با شرکت پنبه ریز (بخش مشاوره پوست و مو) یا یکی از نمایندگان رسمی فروش، پاسخ سئوالات مندرج در فرم ها را شفاهی برای آنان ارایه نمائید. 



 نحوه سفارش محصولات مراقبت پوست و مو