"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

خانواده آرایشی

"زیبایی" در کنار "سلامتی" زیباست



 

کرم پودر مات (کدهای LF 51 _ LF 52 _ LF 53 _ LF 54 _ LF 55 ) دارای پد از برند لادورا L'ADORA :
داشتن پوستی شاداب، صاف، یک ­دست، بدون چروک و با­ طراوت نقش مهمی در جذابیت صورت دارد. از مهم­ترین محصولات آرایشی مؤثر در زیباسازی پوست، کرم ­پودر است. با استفاده از این محصول آرایشی می­توان به راحتی لک­ها، ناهمواری­ها و منافذ صورت را پوشش داد. کرم ­پودر لدورا پوششی طبیعی، مات و مخملی روی چهره ایجاد می­کند و به  دلیل بافت سبکی که دارد برای مدت طولانی روی پوست باقی می­ماند و مانع از براق­ شدن سطح پوست می­شود. همچنین به ­دلیل داشتن SPF25 از پوست در برابر پرتوهای مضر نور خورشید محافظت می­کند. کلاژن موجود در این محصول خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می­بخشد و روند­ پیری پوست را کندتر می­کند. از دیگر مواد به­ کار­رفته در کرم­ پودر لدورا گلیسیرین است که باعث حفظ لطافت و نرمی پوست می­شود.
  • ماندگاری بالا
  • ضد آب
  • دارای SPF25
  • پوشش کاملاً مات و مخملی و یکدست
  • ضدچروک و برطرف کننده چروکهای خفیف
  • آبرسان و تغذیه کننده
  • ضد خشکی و زبری پوست
  • ضدآکنه و جوش
  • دارای پد ابری صورت
  • حاوی تالک، گلیسیرین، کلاژن
  • LF51 (رنگ طبیعی Nature) و LF52 (بژ روشن (Light Beige) و LF53 (بژ آفتابی (Sun Beige) و LF54 (رز بژ (Rose Beige) و LF55 (برنز (Bronze)

روش مصرف :

ابتدا مقدار لازم از کرم­ پودر را به ­صورت نقطه ای روی پیشانی، چانه، بینی و گونه­ ها بزنید. سپس با پد مخصوص کرم­پودر، آن را به­ صورت یکنواخت روی کل پوست پخش کنید. برای یک ­دست ­کردن آن می­توانید از قلم موی آرایشی استفاده کنید. برای آرایش حرفه ­ای بهتر است قبل از استفاده از کرم پودر،  از کرم آب­رسان لدورا استفاده کنید. این ­کار باعث می­شود کرم ­پودر بهتر روی پوست بخوابد و دوام بیشتری داشته باشد.




رژلب مایع بدون سرب (کدهای L221 و L222 و L223 و L224) لدورا 8 گرمی :
یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن چهره ای زیباتر و جذاب تر استفاده از رژ لب های مایع است. همچنین برای داشتن لب هایی زیبا، استفاده از رژ لب های با کیفیت بسیار موثر است. زیرا در صورت عدم مرغوبیت رژ لب، ممکن است لب ها خشک شده و پوسته پوسته شود. رژ لب مایع لدورا با ترکیبات موثر خود، علاوه بر اینکه باعث زیبایی لب ها می شود، به لطافت و حفظ جوانی آن نیز کمک می کند. این رژ لب ظاهری فوق العاده زیبا برای لب ایجاد می کند و با توجه به موم عسل موجود در آن نرم کننده بسیار مناسبی برای لب به شمار می رود. از ویژگی های مهمی که در مورد این محصول می توان به آن اشاره کرد، فاقد سرب بودن آن است. این رژ لب ضد آب بوده و با ماندگاری بالایی که دارد ساعت ها بدون پوسته پوسته شدن روی لب باقی می ماند و زیبایی خود را حفظ می کند.

حجم : 8 گرم 
سایر توضیحات :
  • ماندگاری بالا
  • ضد آب و فاقد سرب 
  • ایجاد پوششی کاملا صاف و مخملی و یکدست 
  • ضد حساسیت و پوسته پوسته شدن لب 
  • شاداب کننده و نرم کننده پوست لب 
  • حاوی موم عسل، روغن کرچک، موم کاندالیلا

روش مصرف :
با استفاده از قلم رژ لب، مقدار کمی رژ مایع را دور لب پائین بکشید و کم کم کل لب پائین را پر کنید. سپس از قسمت وسط لب بالا با استفاده از قلم رژ لب کل لب بالا را پر کنید.



ریمل حجم‌دهنده و بلند‌کننده مژه لدورا بیوتی 12 گرمی :
این محصول حرفه‌ای برای ایجاد حجمی فوق ­العاده و بدون ایجاد چسبندگیِ مژه طراحی شده و به‌ راحتی مژه را تیره و بلند کرده و به آن‌ حالت مخملی می‌ دهد. غلظت خاصی که بافت این محصول دارد به ضخیم‌تر شدن مژه ها کمک کرده و آنها را به خوبی تفکیک می کند. موم زنبورعسل به کار رفته در ریمل لدورا، پوششی نرم و ظریف بر روی مژه ها ایجاد می کند که باعث سنگینی مژه ها نمی­شود و حالت آنها را برای مدت‌طولانی حفظ می­کند. 

لانولین که به عنوان یک موم، از مهمترین پایه روغن ها در مصارف آرایشی و بهداشتی است جز مواد موجود در این ریمل است و باعث می شود این محصول در حین جلوه بخشیدن به چشم ها، سلامت مژه ها و چشم‌ها را نیز حفظ کند.





کرم پودر ( فشرده) 732 CC :
پوست بی­ نقص و یکدست با توناژ طبیعی و سه کارکرد همزمان:
  • یکدست نمودن چهره
  •  پوشاندن لک­های پوستی
  •  کاهش منافذ و خطوط ریز

بافت کرمی این محصول مانند نقابی مخملی عمل کرده و پوششی یکدست در پوست ایجاد می نماید. حتی با یک بار استفاده  تفاوت مشهود چهره قابل مشاهده است: توناژ یکدست پوست و پوششی مات .

روش مصرف: کرم پودر را با نوک انگشت در فواصل منظم روی پوست تمیز صورت گذاشته ، سپس با پد اسفنجی در تمام پوست به صورت یکنواخت پخش نمایید.

توناژ رنگی:
Tone 732


کرم پودر ( فشرده) 734 CC :
پوست بی­ نقص و یکدست با توناژ طبیعی و سه کارکرد همزمان:

  •     یکدست نمودن چهره
  •     پوشاندن لک­های پوستی
  •     کاهش منافذ و خطوط ریز

بافت کرمی این محصول مانند نقابی مخملی عمل کرده و پوششی یکدست در پوست ایجاد می نماید. حتی با یک بار استفاده  تفاوت مشهود چهره قابل مشاهده است: توناژ یکدست پوست و پوششی مات .

روش مصرف: کرم پودر را با نوک انگشت در فواصل منظم روی پوست تمیز صورت گذاشته ، سپس با پد اسفنجی در تمام پوست به صورت یکنواخت پخش نمایید.

توناژ رنگی:
Tone 734



قلم مو مخصوص پنکیک و کرم پودر حرفه‌ای لدورا :
قلم موهای آرایشی انواع و کاربردهای متفاوتی دارند. ویژگی استفاده از این براش ها این است که باعث می شوند افراد هنگام آرایش کردن دقت بیشتری داشته باشند و آرایش طبیعی جلوه کند. قلم موی حرفه ای لدورا، برای نهایی کردن و ترکیب نمودن آرایش های پودری (کرم پودر، پنکک و رژگونه) و تصحیح و یک دست کردن آرایش صورت کاربرد دارد. همچنین با این قلم موی آرایشی به سادگی می توان از پودر آرایشی به منظور از بین بردن نواقص و صاف کردن پوست صورت استفاده کرد. جنس موهای این براش از الیاف مصنوعی و بسیار نرم و لطیف و قابل شستشو می باشد. طول موی این براش 3 سانتی متر و طول دسته آن 12 سانتی متر است.
برای حفظ سلامت شخصی لازم است از قلم های آرایشی خود به خوبی مراقبت کنید و آنها را عاری از هر گرد و غباری نگهداری نمایید. بعد از استفاده از آن، به آرامی تمامی آثار باقی مانده از آرایش را از روی قلم پاک کنید. برای تمیز کردن برس های مصنوعی می توانید از آب استفاده کنید.

نوع: قلم مو
ابعاد: طول مو براش 3 سانتی متر، طول دسته 12 سانتی متر
سایر توضیحات :
  • مخصوص یکدست و نهایی کردن آرایش صورت 
  • مناسب برای ترکیب کردن آرایش های پودری و تصحیح نمودن آرایش صورت برای استفاده ی کرم پودر، پنکک و رژگونه 
  • دارای براش نرم و لطیف 
  • ساخته شده از الیاف مصنوعی و قابل شستشو
  • مناسب برای آرایش های حرفه ای

روش مصرف :

برای مالیدن کرم پودر روی صورت، لازم است ابتدا کرم پودر را با پد آرایشی روی پوست صورت پخش کنید، سپس به منظور یکدست کردن آن از این قلم مو استفاده نمایید.

برای پخش کردن پنکک روی صورت، ابتدا براش را به میزان لازم به پنکک آغشته کرده، سپس به طور یکدست صورت پخش نمایید.

برای زدن رژگونه، ابتدا براش را به رژگونه آغشته کنید، سپس آن را به گونه ها و استخوان های گونه بزنید تا رژگونه به طور یکنواخت روی قسمت های مورد نظر پخش شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
پگاه پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 07:55

سلام
میخواستم بپرسم قیمت مداد چشم و خط چشم و کرم پودرها چند تومنه؟

با سلام لطفا برای اطلاع از قیمتها به لینک زیر مراجعه فرمائید ... متشکرم

https://telegram.me/joinchat/BWXPVkCeSWxNtS4SMW0OtA

تکتم شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 15:55

مدت 10 روز از خط چشم کوزه ای دارم استفاده میکنم هنگام زدن به مژه به هیچ عنوان نمیچسبه، چشم خارش نمیگیره (چون مواد شیمیایی نداره) و ماندگاری عالی داره

تکتم شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 15:49

من مدت 1 ماه از کرم پودر BB برنز استفاده میکنم کاملا پوستم یکدست و براق و طبیعی شده و روی پوستم حالت پوسته پوسته نمیشه.

تکتم شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 15:46

من مدت 1 ماه است که از ریمل استفاده میکنم، مژه های شکسته من را کاملا ترمیم کرده، و دوباره باعث رشد مژه شده و اصلا سنگینی روی مژه ندارم ، همه مژه ها یکدست شده است چون از مواد گیاهی ساخته شده است، اصلا به چشمم آسیب نرسونده (نه خارش داره نه قرمزی)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد