"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

خانواده آقایان

شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر حاوی مالتودکسترین مردانه لدورا 150 میلی لیتر

این محصول کاهش دهنده ریزش و محرک رشد مجدد مو است. ترکیبات منحصر به فرد موجود در این شامپو سبب شده تاثیرات چندگانه ای بر موها داشته باشد. 

 

آجوکا در این شامپو جهت رطوبت رسانی، تقویت ، تغذیه، تسریع رشد، ، جلوگیری از ریزش و درخشندگی موها به کار رفته است. دیگر ترکیب موجود در این شامپوها، کافئین است. کافئین از طریق افزایش خونرسانی به ریشه مو و پوست سر از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث بهبود رشد موها می شود. 


ویژگی

پیشگیری از ریزش مو

تسریع در رشد مو

بازسازی کننده ساختار مو

مناسب برای

انواع مو

حجم

150 ml

ترکیبات موثر

کافئین 
گلیسیرین 
مالتو دکستیرین 
آجوکا

سایر توضیحات

نرم کننده و درخشان کننده

رطوبت رسان و جلوگیری کننده از خشکی پوست کف سر

افزایش خونرسانی به ریشه مو و پوست سر

مخصوص آقایان

مجوزها

پروانه ساخت: 20140/21

این محصول حاوی گلیسیرین است. گلیسیرین یک ماده آبرسان برای موهای خشک می باشد و می تواند در برابر خشکی و آسیب های حرارتی از موها محافظت کند. همچنین به تقویت موها نیز کمک می کند. مالتودکستیرین که نوعی قند طبیعی و برگرفته از گیاهان است و نقش مهمی در تقویت و رشد ریشه موها و همچنین تغذیه و درخشندگی موها دارد، از دیگر ترکیبات این شامپوها به شمار می رود.

رایحه این محصول مناسب آقایان است.


روش مصرف :

مقدار کافی از شامپو را روی موی مرطوب ریخته و کمی ماساژ دهید تا به طور یکنواخت پخش شود، سپس آبکشی نمایید. در صورت نیاز تکرار کنید.



شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر کراتینه مردانه لدورا 780 میلی لیتر


این محصول کاهش دهنده ریزش و محرک رشد مجدد مو است. کراتین به کار رفته در آن به خوبی موهای آسیب دیده را درمان کرده و ظاهری بسیار درخشان به آنها خواهد داد.

استفاده مداوم از محصولات حاوی کراتین موها را بسیار ابریشمی، صاف و درخشنده خواهد کرد. در ترکیبات این شامپو از عصاره های نارگیل، زیتون، عسل، پسته، بادام، قهوه و آجوکا برای رطوبت‌رسانی، تقویت، تغذیه، رشد و درخشندگی بیشتر مو و جلوگیری از ریزش آن استفاده شده است. کافئین به عنوان یکی دیگر از مواد موثر به‌کار رفته در محصول از طریق افزایش خون‌رسانی به پوست سر و تقویت ریشه مو از ریزش مو پیشگیری کرده و باعث بهبود و افزایش سرعت رشد آن می‌شود. گلیسیرین موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده آبرسان شناخته می‌شود و بافت مو را در برابر خشکی و آسیب های حرارتی محافظت می‌کند و در تقویت ساقه مو نیز موثر است. 

ویژگی

پیشگیری از ریزش مو

تسریع در رشد مو

بازسازی کننده ساختار مو

حجم

780 ml

ترکیبات موثر

کافئین 
گلیسیرین 
مالتو دکستیرین 
آجوکاکراتین، کافئین، گلیسیرین، اسید آمینه های ضروری، مالتو دکستیرین، عصاره نارگیل، عسل، زیتون، قهوه، پسته، بادام

سایر توضیحات

نرم کننده و درخشان کننده

رطوبت رسان و جلوگیری کننده از خشکی پوست کف سر

افزایش خونرسانی به ریشه مو و پوست سر

مخصوص آقایان

مجوزها

پروانه ساخت: 17337/21

از مالتودکستیرین هم که نوعی قند طبیعی و پایه گیاهی است و نقش مهمی در تقویت و رشد ریشه مو و تغذیه و درخشندگی آن ایفا می کند، در ترکیب این شامپوها استفاده شده است. علاوه بر تمام مواد موثر نام برده شده، تعدادی از اسید‌های آمینه مورد نیاز مو (10 نوع اسید آمینه که بدن به طور طبیعی قادر به ساخت آنها نیست) برای تغذیه بیشتر مو در این شامپو افزوده شده تا سلامت، تقویت و رشد بهتر مو را تضمین کند.

رایحه این محصول مناسب آقایان است.


روش مصرف :

مقدار کافی از شامپو را روی موی مرطوب ریخته و کمی ماساژ دهید تا به طور یکنواخت پخش شود و سپس آبکشی نمایید. در صورت نیاز شست و شو را تکرار کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
sedigh چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 11:17

شامپوی دوکاره سر و بدن فقط مخصوص آقایان نیست.من خودم دخترم و موهام خشکه و شوره سر دارم از این شامپو استفاده میکنم و به شدت راضیم...عالیه

سرکار خانم بسیار از شما بابت ارایه نظر متشکرم و امیدوارم بتونیم در کنار هم احساس شاد بودن رو به یکدیگر هدیه بدهیم .

reza یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 20:13

با سلام . من از خمیر ریش این برند استفاده کردم . واقعا خنک هست و خیلی هم به صرفه . یه مقدار از کف رو روی دست که میمالید ، برای تراشیدن تمام ریش کافیست .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد