"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

خانواده ELLIX و ELLIX+

سیستم محافظت هدفمند برای بازیابی جوانی و لطافت زندگی


نظرات 4 + ارسال نظر
اسمعیل علوانی پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 06:35

با عرض سلام به هموطنان عزیز

ایا خط تولید محصولات الیکس داخلیه یا خارجی ؟

و اگر خارجی باشه چرا وقتی به دست ما میرسه برعکس محصولات بقیه شرکت معظم مروارید پنبه ریز، برگه گمرک و توضیحات را زیر بسته بندی گذاشته نمیشه؟

با سلام و تشکر از شما .
دوست عزیزم محصولات الیکس چند سال پیش از خارج از کشور وارد می شد ولی از اونجا جناب آقای وطندوست قرارداد واردات این محصولات رو به شریط امضاء کردند که بعد از چند سال تکنولوژی اون رو در اختیار ایران عزیزمون قرار بدهند ، بنابراین این محصولات در داخل کشور تولید می شوند و لازمه عرض کنم که تمامی پرسنل خط تولید این کارخانه از زنان و بچه های بی سرپرست هستند .

حسینی پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 12:55

با سلام .من شامپو حنا رو میخوام ولی تو سایت نیست

با سلام . بله ولی ان شاالله بزودی در سایت شارژ خواهد شد . لطفا هر چند روز یکبار به سایت مراجعه کنید . البته در صورت مشاوره میتونید از محصولات متنوع دیگری نیز استفاده بفرمایید .

مرضیه یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 17:04

با سلام من از شامپوی الیکس حنای اون استفاده کردم و واقعا چربی موهامو از بین برد و شوره سرم و خارش اونو به شدت کمتر کرد. البته در مقایسه اون با شامپو Q10 البته شامپو Q10 چیز دیگه ای هست.

رضا یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 17:00

با سلام. من از دئودورانت مردانه الیکس استفاده کردم... واقعا جلوی عرق رو نمیگیره و بعدش هم بوی عرق به مشام نمیخوره... در ضمن هر 4 یا 5 ساعت بوی اون عوض میشه... باز هم ممنون پنبه ریز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد