"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

خانواده مراقبت مو

ماسک نرم‌کننده و تقویت‌کننده موی سر گیاهی الیکس 200 میلی لیتر :

ماسک گیاهی نرم کننده و تقویت کننده موی سر الیکس، محصولی بی نظیر در مراقبت از مو به شمار می رود.

  

ترکیب منحصر­به­­ فرد موجود در این ماسک تأثیرات چندگانه ­ای بر سلامت، نرمی، درخشندگی، ترمیم و تقویت بافت مو دارد. این محصول حرفه ­ای برای احیا و ترمیم انواع مو طراحی­ شده است. روغن ‌های گیاهی ارگانیک موجود در این محصول به همراه ویتامین‌های B3 و B6 باعث تقویت، نرمی، درخشش و خوش­ حالتی مو می‌ شود. 

 

ماسک موی گیاهی الیکس به تثبیت رنگ ­مو و ترمیم آسیب ­های ناشی از رنگ مو کمک می­کند. 


ویژگی

تقویت کننده ، ترمیم کننده

مناسب برای

انواع مو

حجم

200 میلی لیتر

ترکیبات موثر

صمغ کتیرا

عصاره رزماری

عصاره گل محمدی     

ویتامین E      

گلیسیرین       

روغن زیتون   

روغن بادام

سایر توضیحات

نرم کننده ، درخشان کننده، ضد الکتریسته ساکن

مجوزها

پروانه ساخت: 1176/ظ/39

صمغ کتیرای به­ کار­ رفته در آن به ­خوبی موهای آسیب ­دیده را تقویت و درمان کرده و ظاهری بسیار درخشان به آن­ می­ دهد. 

دیگر ماده مؤثر این ماسک گیاهی، عصاره رزماری است. این عصاره گیاهی به علت ویژگی ضد میکروبی، ضد­التهابی و آنتی ­اکسیدانی خود، تأثیر فوق ­العاده ­ای در تأمین سلامت مو و جلوگیری از ریزش مو دارد.

عصاره گل محمدی نیز در ترکیب این ماسک وجود دارد. این عصاره گیاهی با افزایش جریان خون در پوست سر باعث تقویت فولیکول­های مو شده و به افزایش رشد مو کمک می­کند. همچنین عصاره گل محمدی به ­عنوان آب­رسان عمل کرده و با رطوبت­ رسانی به مو، نرم ­کنندۀ فوق­ العاده ­ای برای آن به ­شمار می ­رود. 

روغن بادام نیز دیگر ترکیب شگفت ‌انگیز این محصول است. این روغن گیاهی باعث افزایش درخشندگی و حجم مو می ‌شود. روغن بادام منبعی سرشار از منیزیم است و به جلوگیری از ریزش مو بسیار کمک ‌می‌کند. 

دیگر ترکیب گیاهی مؤثر این ماسک، روغن­ زیتون است که برای بازگرداندن رطوبت مورد نیاز موهای خشک و آسیب ­دیده بسیار مفید است. همچنین این روغن طبیعی رطوبت موها را افزایش داده، مانع وز شدن موها شده و در بهبود موخوره نیز مؤثر است. 

ویتامین E موجود در این ماسک گیاهی به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو می ­شود. همچنین این ویتامین با ایجاد لایه محافظ بر روی مو باعث کاهش آسیب ناشی از پرتوهای مضر نور خورشید شده و رطوبت مو را نیز تأمین می­کند. 

گلیسیرین نیز به­ عنوان یک آب­رسان در این محصول به­ کار­ رفته است. این ماده باعث نرمی و درخشش مو شده و از آن در برابر آسیب ­های حرارتی محافظت می‌کند.



شامپو گیاهی مناسب موهای خشک و آسیب‌دیده الیکس 300 میلی لیتر:

شامپو گیاهی الیکس مناسب موهای خشک و آسیب ‌دیده، یک محصول حرفه ­ای است که برای موهای خشک و آسیب‌دیده طراحی شده است. مواد فعال ارگانیک ویژه موجود در این محصول گیاهی قادر است با ملایمت مو را تمیز، بازسازی و تغذیه کرده و از آسیب­ های ناشی از خشکی آن جلوگیری کند. 


ویژگی

ترمیم کننده موهای آسیب دیده و موهای رنگ شده

مناسب برای

موی خشک و آسیب دیده

حجم

300 میلی لیتر

ترکیبات موثر

گلسیرین
عصاره سدر
عصاره گل همیشه بهار
صمغ کتیرا
عصاره برگ مورد
عصاره اسطوخودوس
عصاره گل ختمی
عصاره رزماری
عصاره آلوئه ورا
آویشن
عصاره بابونه

سایر توضیحات

تقویت کننده و مغذی
جلوگیری از ریزش مو
درخشان کننده
حجم دهنده
مناسب مصرف روزانه

مجوزها

پروانه ساخت: 1173/ظ/39

این شامپو با ترکیبات گیاهی خود مانند گیاهان سدر، اسطوخودوس، مورد، پر سیاوش، آویشن، بابونه، گل همیشه‌بهار، کتیرا، گزنه، رزماری، سیر و آلوئه‌ورا تأثیر شگفت ­انگیزی در لطافت، زیبایی و کاهش آسیب های ناشی از خشکی مو دارد و به یک شامپوی ضدریزش گیاهی تبدیل شده است. 

عصاره پر سیاوش، عصاره مورد، عصاره گل همیشه‌بهار، عصاره بابونه، عصاره سبوس برنج، عصاره گزنه، عصاره سیر و عصاره رزماری موجود در این شامپو نقش مهمی در تقویت مو، افزایش خون­رسانی به فولیکول مو و محکم شدن ریشه مو، پیشگیری از ریزش، افزایش رشد مو، درمان التهاب پوست کف سر و شوره دارند. 

سدر گیاه بسیار مؤثری در رفع خشکی و موخوره، خوش‌حالت شدن و نرم‌کنندگی مو است و باعث تقویت و پیشگیری از ریزش مو می­ شود. همچنین پاک­ کننده کف سر، ضدالتهاب و خنک­ کننده است. 

دیگر ترکیب گیاهی این شامپو اسطوخودوس است. اسطوخودوس حالت ‌دهنده، نرم ­کننده، تقویت ­کننده، افزایش‌دهنده گردش خون کف سر و کنترل‌کننده ریزش است و می­تواند شوره سر را نیز رفع کند. 

صمغ کتیرای به‌کار رفته در شامپو گیاهی الیکس، نرم‌کننده و حالت ‌دهنده طبیعی برای مو محسوب می‌شود. عصاره آویشن دیگر ماده گیاهی این شامپو نقش مهمی در تقویت ریشه مو، درمان ریزش مو و ضخیم شدن تار مو بر عهده دارد. روغن جوجوبای موجود در این محصول نرم‌کننده و حالت‌ دهنده مو به­ شمار می­رود. 

عصاره آلوئه‌ورا دیگر ترکیب شگفت ­انگیز شامپوی الیکس است. این عصاره حاوی ویتامین­های C, A وE است. این سه ویتامین در عملکرد بهتر فولیکول­ های مو و داشتن موهایی براق دخیل هستند. ویتامین B12 و فولیک ‌اسید هم در ژل آلوئه‌ورا موجود است که هر دو از ریزش مو پیشگیری می­کنند. ویتامین­های موجود در آلوئه‌ورا می‌توانند آسیب­های نور خورشید به موها را نیز ترمیم کنند. تقویت مو، ترمیم و تقویت ساقه مو، تسکین ­دهنده خارش پوست سر، ضدالتهاب، درمان شوره، از فواید این گیاه هستند. گلیسیرین به‌کار رفته در این شامپو به کاهش آسیب ­ها و شکنندگی مو کمک کرده و باعث حفظ رطوبت طبیعی مو می­شود.



شامپو گیاهی مناسب موهای معمولی الیکس 300 میلی لیتر:

شامپو گیاهی الیکس مناسب موهای معمولی، یک محصول حرفه ای است که برای موهای معمولی طراحی­ شده است. مواد فعال ارگانیک ویژه موجود در این محصول گیاهی با ملایمت مو را تمیز، تقویت و احیا کرده و از خارش کف سر نیز پیشگیری و به حجم دهندگی و درخشش مو کمک می­کند. این شامپو با ترکیبات گیاهی خود مانند سدر، اسطوخودوس، مورد، پرسیاوش، آویشن، بابونه، گل همیشه­ بهار، کتیرا، گزنه، رزماری، سیر و آلوئه‌ورا تأثیر شگفت ­انگیزی در لطافت، درخشندگی و تقویت مو دارد.

عصاره پر­سیاوش، عصاره مورد، عصاره گل همیشه ­بهار، عصاره بابونه، عصاره سبوس برنج، عصاره گزنه، عصاره سیر و عصاره رزماری موجود در این شامپو نقش مهمی در تقویت مو، افزایش خون­ رسانی به فولیکول مو و محکم شدن ریشه مو، پیشگیری از ریزش، افزایش رشد مو، درمان التهاب پوست کف سر و شوره دارند. 

سدر گیاه بسیار مؤثری در رفع خشکی و موخوره، خوش ‌حالت شدن و نرم­ کنندگی مو است و باعث تقویت و پیشگیری از ریزش مو می ­شود. همچنین پاک ­کننده کف سر، ضد التهاب و خنک­ کننده است. 

دیگر ترکیب گیاهی این شامپو اسطوخودوس است. اسطوخودوس حالت‌ دهنده، نرم‌کننده، تقویت‌کننده، افزایش­ دهنده گردش خون کف سر و کنترل کننده ریزش است و می‌تواند شوره سر را نیز رفع کند. 

صمغ کتیرای به‌کار رفته در شامپو گیاهی الیکس، نرم کننده و حالت ­دهنده طبیعی برای مو محسوب می ­شود. عصاره آویشن دیگر ماده گیاهی این شامپو نقش مهمی در کنترل چربی کف سر، تقویت ریشه مو، درمان ریزش مو و ضخیم شدن تار مو بر عهده دارد. 

ویژگی

تقویت کننده، احیاکننده

مناسب برای

موی معمولی

حجم

300 میلی لیتر

ترکیبات موثر

گلیسیرین
عصاره سدر
عصاره آلوئه ورا
عصاره گل همیشه بهار
صمغ کتیرا
عصاره پرسیاوش
عصاره برگ مورد
عصاره اسطوخودوس
عصاره گل ختمی
عصاره رزماری
عصاره آویشن

سایر توضیحات

جلوگیری از ریزش مو و خارش کف سر، حجم دهنده، درخشان کننده، مناسب مصرف روزانه

مجوزها

پروانه ساخت: 1172/ظ/39

روغن جوجوبای موجود در این محصول نرم ­کننده و حالت ­دهنده بی ­نظیری برای مو به ­شمار می ­رود. عصاره آلوئه‌ورا دیگر ترکیب شگفت ‌انگیز شامپوی الیکس است. این عصاره حاوی ویتامین­های C، A و E است. این سه ویتامین در عملکرد بهتر فولیکول­ های مو و داشتن موهایی براق دخیل هستند. ویتامین B12 و فولیک‌ اسید هم در ژل آلوئه‌ ورا موجود است که هر دو از ریزش مو پیشگیری می­کنند. ویتامینهای موجود در آلوئه‌ورا می­توانند آسیب­های نور خورشید به موها را نیز ترمیم کنند. تقویت مو، ترمیم و تقویت ساقه مو، تسکین خارش پوست سر، ضد التهاب و درمان شوره از فواید این گیاه هستند. گلیسیرین به‌کار رفته در این شامپو به کاهش آسیب ­ها و شکنندگی مو کمک کرده و باعث حفظ رطوبت طبیعی مو می­ شود.



شامپو گیاهی مناسب موهای چرب الیکس 300 میلی لیتر:

شامپوی گیاهی الیکس مناسب موهای چرب، یک محصول حرفه ­ای است که برای موهای چرب طراحی ­شده است. 

مواد فعال ارگانیک ویژه موجود در این محصول گیاهی با ملایمت مو را تمیز، تقویت و احیا می­ کند. این شامپو با ترکیبات گیاهی خود مانند سدر، مورد، پرسیاوش، گل ختمی، اسطوخودوس، آویشن، بابونه، گل همیشه‌بهار، کتیرا، گزنه، رزماری، سیر و آلوئه­ ورا تأثیر شگفت ­انگیزی در لطافت و درخشندگی مو و کاهش میزان چربی پوست سر دارد و به یک شامپوی ضد ریزش گیاهی تبدیل ­شده است. عصاره پرسیاوش، عصاره مورد، عصاره گل همیشه ­بهار، عصاره بابونه، عصاره سبوس برنج، عصاره گزنه، عصاره سیر و عصاره رزماری موجود در این شامپو نقش مهمی در تقویت مو، افزایش خون ­رسانی به فولیکول مو و محکم شدن ریشه مو، پیشگیری از ریزش، افزایش رشد مو، درمان التهاب پوست کف سر و شوره­ دارند. 

ویژگی

کنترل چربی کف سر

مناسب برای

موی چرب

حجم

300 میلی لیتر

ترکیبات موثر

عصاره سدر
صمغ کتیرا
عصاره گل همیشه بهار
عصاره پرسیاوش
عصاره برگ مورد
عصاره گل ختمی
عصاره رزماری
عصاره آویشن
عصاره آلوئه ورا
عصاره بابونه
گلیسیرین و اسطوخودوس

سایر توضیحات

تقویت کننده و مغذی، جلوگیری از ریزش مو، مناسب مصرف روزانه

مجوزها

پروانه ساخت: 1174/ظ/39

سدر گیاه بسیار مؤثری در خوش‌حالت شدن و نرم‌کنندگی مو است و باعث تقویت و پیشگیری از ریزش مو می­ شود. همچنین پاک ‌کننده کف سر، ضد التهاب و خنک­ کننده است. دیگر ماده گیاهی این شامپو اسطوخودوس است. اسطوخودوس حالت‌ دهنده، نرم کننده، تقویت ­کننده، افزایش ­دهنده گردش خون کف سر و کنترل‌کننده ریزش است و می­تواند شوره سر را نیز رفع کند. 

صمغ کتیرای به­ کار رفته در شامپو گیاهی الیکس، نرم­ کننده و حالت ­دهنده طبیعی برای مو محسوب می­ شود. عصاره آویشن دیگر ماده گیاهی این شامپو نقش مهمی در کنترل چربی کف سر، تقویت ریشه مو، درمان ریزش مو و ضخیم شدن تار مو بر عهده دارد. دیگر ماده­ ای که سبب کنترل چربی کف سر می ­شود. روغن جوجوبای موجود در این محصول است. این روغن علاوه بر کنترل چربی، نرم­ کننده و حالت ­دهنده مو نیز به­ ­شمار می­رود. عصاره آلوئه‌ورا دیگر ترکیب شگفت ‌انگیز شامپوی الیکس است. این عصاره حاوی ویتامین­های C،A و E است. این سه ویتامین در عملکرد بهتر فولیکول‌های مو و داشتن موهایی براق دخیل هستند.

ویتامین B12 و فولیک ‌اسید هم در ژل آلوئه‌ورا موجود است که هر دو از ریزش مو پیشگیری می­کنند. ویتامین­های موجود در آلوئه‌ورا می­توانند آسیب­­ های نور خورشید به موها را نیز ترمیم کنند. تقویت مو، ترمیم و تقویت ساقه مو، تسکین خارش پوست سر، ضد ­التهاب، درمان شوره، کنترل چربی کف سر از فواید این گیاه هستند. گلیسیرین به‌کار رفته در این شامپو به کاهش آسیب­ ها و شکنندگی مو کمک کرده و باعث حفظ رطوبت طبیعی مو می­شود.



تونیک ضدریزش موی سر گیاهی الیکس 40 میلی لیتر:

تونیک ضد ریزش مو الیکس، یک محصول کاملا گیاهی است. این تونیک حرفه ‌ای برای پیشگیری و کنترل ریزش مو طراحی شده است. 

مواد فعال ارگانیک ویژه موجود در این محصول گیاهی فولیکول­ های مو را تقویت و احیا کرده، از ریزش مو پیشگیری و به رشد مجدد آن کمک می­کند. مؤثرترین ماده به­ کار­ رفته در این تونیک، گیاهِ مورد است. مورد از مهم ‌ترین گیاهان دارویی در تقویت مو به ­شمار می ­رود. عصاره این گیاه باعث افزایش جریان خون در پوست کف سر شده و به تقویت ریشه، پیشگیری از ریزش و افزایش رشد مو کمک می­کند. 

صمغ کتیرا نیز از گیاهان مؤثر موجود در این تونیک گیاهی است. این ماده سبب تقویت و رشد مو، درمان ریزش مو و احیای مو می­ شود. سدر، دیگر گیاه به­ کار ­رفته در این محصول نیز در تقویت و پیشگیری از ریزش مو مفید است. 

ویژگی

تقویت ریشه مو، پیشگیری از ریزش مو

مناسب برای

انواع مو

حجم

40 میلی لیتر

ترکیبات موثر

عصاره مورد 
صمغ کتیرا 
عصار سدر 
روغن بادام شیرین 
روغن زیتون 
روغن نارگیل 
روغن جوجوبا 
روغن کنجد گلیسیرین 
روغن بادام تلخ 
عصاره آلوئه-ورا

سایر توضیحات

کنترل ریزش مو، محرک رویش مو

مجوزها

پروانه ساخت: 1177/ظ/39

روغن نارگیل که سرشار از ویتامین E است از دیگر مواد گیاهی تشکیل ‌دهنده تونیک ضد ریزش الیکس است. ویتامین E موجود در روغن نارگیل برای حفظ سلامت روزانه مو بسیار ضروری است. این روغن باعث اکسیژن­ رسانی به پوست سر شده و به تغذیه فولیکول­ های مو و درنتیجه تسریع روند رشد مو کمک می­کند. یکی از کاربرد های روغن زیتون برای تقویت مو است. روغن زیتون موجود در تونیک الیکس روند رشد مو را تسریع و ریزش غیر­طبیعی آن را کاهش می­ دهد. 

روغن بادام شیرین و روغن کنجد که سلامت و رشد موها را بهبود می­ بخشند نیز در این محصول به­ کار­ رفته­ اند.

روغن کنجد حاوی ویتامین E و B کمپلکس و مواد معدنی است. این مواد مغذی موها را از ریشه تقویت و سبب رویش مجدد مو می ­شود. همچنین کُند­ کننده روند سفید ­شدن مو نیز هستند. روغن جوجوبا که دیگر ماده مؤثر موجود در تونیک الیکس است جریان خون کف سر را بهبود می ‌بخشد و باعث تحریک و تقویت فولیکول مو و افزایش رشد مو می ‌شود. روغن بادام تلخ به‌کار رفته در تونیک گیاهی بسیار مغذی است و از موها در برابر آسیب ­های ناشی از اشعه UV محافظت می­کند. 

آلوئه ­ورا موجود در تونیک گیاهی الیکس حاوی ویتامین‌ های A ،C ، E ، B12 و فولیک ‌اسید است. این ویتامین ­ها تأثیر ویژه ­ای در تقویت، پیشگیری از ریزش و افزایش رشد مو دارند.



تونیک تقویت‌کننده رشد موی سر حاوی مالتودکسترین لدورا 200 میلی‌لیتر:

سلامت و زیبایی مو همواره یکی از دغدغه ­های جدی انسان بوده است. از عارضه های فراگیر و جدی مو می­توان به کند شدن روند رویش، ضعیف شدن و ریزش آن اشاره کرد. امروزه با توجه به حساسیت موضوع سلامت مو، روش­های گوناگونی برای پیشگیری و درمان این عارضه­ ها ارائه شده است. 

یکی از ساده­ ترین، در دسترس­ ترین و مؤثرترین روش­ها استفاده از محلول­های ضد ریزش و تقویت­ کننده است. در این نوع محصولات ترکیبات مؤثری برای تقویت فولیکول­ها و تحریک ریشه مو وجود دارد که در پیشگیری از ریزش، رشد بهتر و رویش مجدد مو مؤثر است. 

ویژگی

تقویت کننده موی سر 
پیشگیری از ریزش مو 
محرک رویش مجدد مو

مناسب برای

انواع مو

گروه سنی

15 سال به بالا

حجم

200 میلی لیتر

ترکیبات موثر

مالتودکسترین 
کافئین 
عصاره رزماری 
عصاره گزنه 
ویتامین B5و
منتول 
اتانول

سایر توضیحات

تقویت فولیکول مو 
افزایش روند رشد مو 
تغذیه ریشه مو 
افزایش خونرسانی به کف سر 
افزایش ضخامت مو

مجوزها

پروانه ساخت: 17291/21

تونیک تقویت­ کننده موی سر لدورا از جمله محصولات بسیار موثر در این زمینه به شمار می­رود. عصاره رزماری، منتول، کافئین و ویتامین B5 از جمله مواد مؤثر این محصول هستند که باعث افزایش خون­رسانی در نتیجه بهبود تغذیه و اکسیژن ­رسانی به ریشه مو شده و به تبدیل ­شدن موهای نازک و کرکی به موهای ضخیم کمک می­کنند. علاوه بر این، رزماری حاوی امگا 6، انواع آنتی ­اکسیدان و سایر مواد مغذی است که برای سلامت و تغذیه مو مفید هستند. 

مالتودکسترین از دیگر ترکیبات مهم این محصول است که نقش مهمی در تقویت و رشد ریشه مو و نیز تغذیه و درخشندگی ساقه مو ایفا می­کند. ماده مؤثر دیگر این محصول، عصاره گزنه است. خواص این گیاه در تقویت مو بسیار چشمگیر است. این گیاه معروف دارویی، محرک ریشه مو بوده و علاوه بر تقویت می­تواند ریشه مو­های از دست­ رفته را نیز تحریک و باعث رویش مجدد مو شود. ویتامین C نیز از دیگر ترکیبات این تونیک است. از آنجا که کمبود آهن یکی از مهم­ترین عوامل ریزش مو است، وجود این ویتامین در اطراف ریشه مو به افزایش جذب آهن کمک کرده و از این طریق از ریزش مو جلوگیری می­کند.


روش مصرف : هر شب با استفاده از شامپوهای تقویتی لدورا کف سر خود را تمیز کنید. سپس مقدار کافی از محلول تونیک را روی کف سر اسپری کنید و چند دقیقه ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.




شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر کراتینه زنانه لدورا 780 میلی لیتر:

این محصول کاهش دهنده ریزش و محرک رشد مجدد مو است. کراتین به کار رفته در آن به خوبی موهای آسیب دیده را درمان کرده و ظاهری بسیار درخشان به آنها خواهد داد. استفاده مداوم از محصولات حاوی کراتین موها را بسیار ابریشمی، صاف و درخشنده خواهد کرد. 

ویژگی

پیشگیری از ریزش مو، تسریع در رشد مو، بازسازی کننده ساختار مو

حجم

780 میلی لیتر

ترکیبات موثر

کراتین، کافئین، گلیسیرین، اسید آمینه های ضروری، مالتو دکستیرین، عصاره نارگیل، عسل، زیتون، قهوه، پسته، بادام

سایر توضیحات

نرم کننده و درخشان کننده، رطوبت رسان و جلوگیری کننده از خشکی پوست کف سر، افزایش خونرسانی به ریشه مو و پوست سر، مخصوص بانوان

مجوزها

پروانه ساخت: 17337/21

در ترکیبات این شامپو از عصاره های نارگیل، زیتون، عسل، پسته، بادام، قهوه و آجوکا برای رطوبت‌رسانی، تقویت، تغذیه، رشد و درخشندگی بیشتر مو و جلوگیری از ریزش آن استفاده شده است. کافئین به عنوان یکی دیگر از مواد موثر به‌کار رفته در محصول از طریق افزایش خون‌رسانی به پوست سر و تقویت ریشه مو از ریزش مو پیشگیری کرده و باعث بهبود و افزایش سرعت رشد آن می‌شود. 

گلیسیرین موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده آبرسان شناخته می‌شود و بافت مو را در برابر خشکی و آسیب های حرارتی محافظت می‌کند و در تقویت ساقه مو نیز موثر است. از مالتودکستیرین هم که نوعی قند طبیعی و پایه گیاهی است و نقش مهمی در تقویت و رشد ریشه مو و تغذیه و درخشندگی آن ایفا می کند، در ترکیب این شامپوها استفاده شده است. 

علاوه بر تمام مواد موثر نام برده شده، تعدادی از اسید‌های آمینه مورد نیاز مو (10 نوع اسید آمینه که بدن به طور طبیعی قادر به ساخت آنها نیست) برای تغذیه بیشتر مو در این شامپو افزوده شده تا سلامت، تقویت و رشد بهتر مو را تضمین کند.

این محصول مناسب بانوان است.


روش مصرف : مقدار کافی از شامپو را روی موی مرطوب ریخته و کمی ماساژ دهید تا به طور یکنواخت پخش شود و سپس آبکشی نمایید. در صورت نیاز شست و شو را تکرار کنید.



شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر کراتینه مردانه لدورا 780 میلی لیتر:

این محصول کاهش دهنده ریزش و محرک رشد مجدد مو است. کراتین به کار رفته در آن به خوبی موهای آسیب دیده را درمان کرده و ظاهری بسیار درخشان به آنها خواهد داد. استفاده مداوم از محصولات حاوی کراتین موها را بسیار ابریشمی، صاف و درخشنده خواهد کرد. 

ویژگی

پیشگیری از ریزش مو، تسریع در رشد مو، بازسازی کننده ساختار مو

حجم

780 میلی لیتر

ترکیبات موثر

کراتین، کافئین، گلیسیرین، اسید آمینه های ضروری، مالتو دکستیرین، عصاره نارگیل، عسل، زیتون، قهوه، پسته، بادام

سایر توضیحات

نرم کننده و درخشان کننده، رطوبت رسان و جلوگیری کننده از خشکی پوست کف سر، افزایش خونرسانی به ریشه مو و پوست سر، مخصوص آقایان

مجوزها

پروانه ساخت: 17337/21

در ترکیبات این شامپو از عصاره های نارگیل، زیتون، عسل، پسته، بادام، قهوه و آجوکا برای رطوبت‌رسانی، تقویت، تغذیه، رشد و درخشندگی بیشتر مو و جلوگیری از ریزش آن استفاده شده است. کافئین به عنوان یکی دیگر از مواد موثر به‌کار رفته در محصول از طریق افزایش خون‌رسانی به پوست سر و تقویت ریشه مو از ریزش مو پیشگیری کرده و باعث بهبود و افزایش سرعت رشد آن می‌شود. 

گلیسیرین موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده آبرسان شناخته می‌شود و بافت مو را در برابر خشکی و آسیب های حرارتی محافظت می‌کند و در تقویت ساقه مو نیز موثر است. از مالتودکستیرین هم که نوعی قند طبیعی و پایه گیاهی است و نقش مهمی در تقویت و رشد ریشه مو و تغذیه و درخشندگی آن ایفا می کند، در ترکیب این شامپوها استفاده شده است. 

علاوه بر تمام مواد موثر نام برده شده، تعدادی از اسید‌های آمینه مورد نیاز مو (10 نوع اسید آمینه که بدن به طور طبیعی قادر به ساخت آنها نیست) برای تغذیه بیشتر مو در این شامپو افزوده شده تا سلامت، تقویت و رشد بهتر مو را تضمین کند.

رایحه این محصول مناسب آقایان است.



شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر حاوی مالتودکسترین زنانه لدورا 150 میلی لیتر:

این محصول کاهش دهنده ریزش و محرک رشد مجدد مو است. ترکیبات منحصر به فرد موجود در این شامپو سبب شده تاثیرات چندگانه ای بر موها داشته باشد. آجوکا در این شامپو جهت رطوبت رسانی، تقویت ، تغذیه، تسریع رشد، ، جلوگیری از ریزش و درخشندگی موها به کار رفته است. 

ویژگی

پیشگیری از ریزش مو 
تسریع در رشد مو 
بازسازی کننده ساختار مو

مناسب برای

انواع مو

حجم

150 میلی لیتر

ترکیبات موثر

کافئین 
گلیسیرین 
مالتو دکستیرین 
آجوکا 

سایر توضیحات

نرم کننده و درخشان کننده 
رطوبت رسان و جلوگیری کننده از خشکی پوست کف سر 
افزایش خونرسانی به ریشه مو و پوست سر 
مخصوص بانوان

مجوزها

پروانه ساخت: 20140/21

دیگر ترکیب موجود در این شامپوها، کافئین است. کافئین از طریق افزایش خونرسانی به ریشه مو و پوست سر از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث بهبود رشد موها می شود. این محصول حاوی گلیسیرین است. گلیسیرین یک ماده آبرسان برای موهای خشک می باشد و می تواند در برابر خشکی و آسیب های حرارتی از موها محافظت کند. همچنین به تقویت موها نیز کمک می کند. 

مالتودکستیرین که نوعی قند طبیعی و برگرفته از گیاهان است و نقش مهمی در تقویت و رشد ریشه موها و همچنین تغذیه و درخشندگی موها دارد، از دیگر ترکیبات این شامپوها به شمار می رود.

رایحه این محصول مناسب بانوان است.



شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر حاوی مالتودکسترین مردانه لدورا 150 میلی لیتر:

این محصول کاهش دهنده ریزش و محرک رشد مجدد مو است. ترکیبات منحصر به فرد موجود در این شامپو سبب شده تاثیرات چندگانه ای بر موها داشته باشد. آجوکا در این شامپو جهت رطوبت رسانی، تقویت ، تغذیه، تسریع رشد، ، جلوگیری از ریزش و درخشندگی موها به کار رفته است. 

ویژگی

پیشگیری از ریزش مو 
تسریع در رشد مو 
بازسازی کننده ساختار مو

مناسب برای

انواع مو

حجم

150 میلی لیتر

ترکیبات موثر

کافئین 
گلیسیرین 
مالتو دکستیرین 
آجوکا 

سایر توضیحات

نرم کننده و درخشان کننده 
رطوبت رسان و جلوگیری کننده از خشکی پوست کف سر 
افزایش خونرسانی به ریشه مو و پوست سر 
مخصوص آقایان

مجوزها

پروانه ساخت: 20140/21

دیگر ترکیب موجود در این شامپوها، کافئین است. کافئین از طریق افزایش خونرسانی به ریشه مو و پوست سر از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث بهبود رشد موها می شود. این محصول حاوی گلیسیرین است. گلیسیرین یک ماده آبرسان برای موهای خشک می باشد و می تواند در برابر خشکی و آسیب های حرارتی از موها محافظت کند. همچنین به تقویت موها نیز کمک می کند. 

مالتودکستیرین که نوعی قند طبیعی و برگرفته از گیاهان است و نقش مهمی در تقویت و رشد ریشه موها و همچنین تغذیه و درخشندگی موها دارد، از دیگر ترکیبات این شامپوها به شمار می رود.

رایحه این محصول مناسب آقایان است.



نرم‌کننده موی سر ویتامینه لدورا 150 میلی لیتر:

نرم کننده موی لدورا محصولی بسیار مناسب برای نرم و ابریشمی کردن موها به شمار می رود. 
ترکیبات موجود در این محصول علاوه بر نرم کنندگی به تقویت و ترمیم موها نیز کمک می کنند. متیل آمونیوم به کار رفته در آن، برای از بین بردن الکتریسیته ساکن، درخشش و نرم و لطیف کردن موها بسیار مفید است. 

ویژگی

نرم کننده و رطوبت رسان 
مغذی و احیا کننده

مناسب برای

انواع مو

حجم

150 میلی لیتر

ترکیبات موثر

متیل آمونیوم

ویتامینB

سایر توضیحات

درخشان کننده مو 
جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن 
کند کننده روند ریزش مو و محرک رویش مو 
تقویت کننده مو

مجوزها

پروانه ساخت: 17290/21

همچنین ویتامین B که روند ریزش مو را کند کرده و در تحریک رشد و رویش مجدد موها، بسیار مفید است از ترکیبات مهم نرم کننده لدورا می باشد. در مجموع با وجود این ترکیبات قوی و شگفت انگیز، استفاده از این نرم کننده به سلامت موها کمک می کند.
روش مصرف : پس از شستشوی موها با شامپو، نرم کننده را روی موی تمیز و مرطوب ماساژ دهید. 3 دقیقه صبر نمایید، سپس آبکشی کنید.


شامپو الیکس برای انواع مو:
شامپو مغذی و احیا کننده الیکس
میزان لازم برای شستشوی هر نوع مو در هفته چند باره؟
جواب یکسانی برای تمام افراد وجود نداره! برای جواب، باید نوع موی فرد رو در نظر گرفت. اما به طور کلی میشه گفت:
- برای موهای خشک یا مجعد: دوبار شستشو در هفته کافیه. حتماً از شامپویی استفاده کنید که موهاتون رو تغذیه رسانی می کنه و در صورت لزوم بعد از آبکشی، به موها ماسک بزنید.
- برای موهای نرمال: اگر موی نرمالی دارید می تونید تا پنج بار در هفته موها رو شستشو بدید. فقط دقت کنید که شامپوی ملایمی انتخاب کرده باشید که مناسب نوع موهای شما هست.
- برای موهای چرب: گاهی شستشوی روزانه، و گاهی هم فواصل یک روز در میان به این افراد توصیه میشه. اما متخصصین معتقدند اگر لازم بود شستشوی روزانه انجام بشه، حتماً از یک شامپو ملایم و روزانه برای این کار استفاده کنیم تا باعث چرب تر شدن موها نشیم.
در نهایت میزان فعالیت روزانه شما، محیط هایی که با آنها در تماس هستید، و همینطور آلاینده های محیطی همه در تعیین دفعات شستشوی مو موثر هستند.

شامپوی مغذی و احیا کننده الیکس چه ویژگی هایی داره؟
این شامپوی مغذی، بازسازی کننده کف سر و همینطور ساقه موهاست که برای همه انواع مو مناسبه! این شامپوی آنتی باکتریال میتونه خارش کف سر و همینطور شوره رو کم کنه و ترشح سبوم یا همون چربی پوست سر رو تنظیم کنه!

ویژگی

مغذی 
احیا کننده 
حجم دهنده

مناسب برای

انواع مو

حجم

150 میلی لیتر

ترکیبات موثر

ژل آلوئه ورا 
انواع ویتامین ها

سایر توضیحات

مناسب مصرف روزانه 
آنتی باکتریال 
تنظیم کننده pH و چربی کف سر

مجوزها

شماره پروانه ساخت 1061/ظ/39 
شماره پروانه بهره برداری 753 
شماره پروانه بهره برداری صنایع 126/80635

چه مواد فعالی داره؟
عصاره آلوئه ورا (تقویت کننده، براق کننده و آب رسان، بهبود رشد مو)

کیا بهش نیاز دارن؟
همه افراد، با هر نوع مو، میتونن از این محصول برای شستشوی روزانه موهاشون محصول استفاده کنن!


..::: برای دریافت مشاوره کامل ، یا به صفحه نحوه مشاوره و تهیه محصول همین وبلاگ بروید یا با شماره تلفن 09014010052 در تلگرام و واتساپ تماس حاصل فرمایید ::..


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد