"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

خانواده روشن کننده B&V

سیستم مراقبت و پیشگیری از ایجاد لک و ضد لک ایده آل

 



---------------------------------------

 

تونیک پیلینگ و روشن کننده پوست صورت و بدن: این محصول پاک کننده عمقی منافذ بوده و اثر لایه بردار و روشن کننده دارد که می توان آن را به تنهایی و یا قبل از کرم روز و شب روشن کننده و یا ماسک به منظور جذب بهتر و تاثیر بیشتر آنها استفاده کرد. بعد از استفاده از این تونیک در صورت خروج از منزل به هنگام روز می توانید از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.






کرم روز روشن کننده و لایه بردار: پس از انجام هر پیلینگ (Peeling) پوست به اشعه خورشید به میزان چندین برابر حساس می گردد. لذا مراقبت از آفتاب اساس مراقبت های بعدی را تشکیل می دهد. باید از ضد آفتاب های قوی تر استفاده نمود و لایه حفاظتی ضخیم تری از آن بر روی پوست مالید. به علاوه از نور خورشید چه به طور مستقیم و چه غیرمستقیم پرهیز نمود و در ساعاتی که نور خورشید بیشترین نفوذ را دارد بهتر است فرد از خانه خارج نشود. رعایت بهداشت پوست بعد از لایه برداری خصوصاً در انواع عمیق تر می باشد تا از خطر عفونت پوست جلوگیری شود.





------------------------------- 







تونر پیلینگ و روشن کننده پوست W&B  Ideal Whitening


 


آیا لایه برداری به جوانسازی پوست کمک می کند؟


لایه برداری به روشهای زیادی انجام میشه و هدف اون هم معمولا ترمیم لایه خارجی پوست و برطرف کردن لک هاست. اما در کنار این کار، لایه برداری مزایای دیگه ای هم برای پوست داره.


با لایه برداری سطح آسیب دیده خارجی پوست برداشته میشه که این آسیب ها میتونه شامل لک ناشی از نور خورشید، کک و مک، خراش سطحی و یا آثار باقی مونده از آکنه و جراحت های پوستی، چین و چروک و خطوط ریز صورت بشه. در واقع با برداشتن یه لایه سطحی، عمق خطوط هم کم میشه و پوست یکدست و جوان به نظر میرسه. همچنین لکهای تیره ناشی از پیری پوست هم با این روش کاهش پیدا میکنن. مزیت دیگه لایه برداری کمک به افزایش جذب پوستی مواد فعال محصولات پوستی هست که باعث میشه پوست تآثیر بهتری از محصولات، بخصوص محصولات جوان کننده بگیره.


لازم نیست حتما لایه برداری خیلی قوی انجام بشه، چون این نوع لایه برداری ها علاوه بر داشتن عوارضی مثل قرمزی، سوزش، حساسیت پوستی و مشکلات ناشی از مواد لایه برداری، ریکاوری طولانی مدتی برای پوست دارند، اما میتونید با استفاده از یه لایه بردار ملایم در عین بهره بردن از مزایای محصول، پوستتون رو از آسیب و حساسیت محفوظ نگه دارید.


 


تونر روشن کننده ما چیکار میکنه؟


این تونر لایه بردار و روشن کننده پوست هست که باعث یکدست شدن توناژ چهره میشه و با کاهش سنتز ملانین از بروز لکهای جدید جلوگیری میکنه. این محصول با تکنولوژی Smart Whitening (روشن کننده هوشمند) و مواد فعالی دارای نفوذپذیری بالا، میتونه اون نواحی از پوست رو که به روشن شدن نیاز داره شناسایی کنه و مورد هدف قرار بده. به علاوه یه پاک کننده قوی و تنظیم کنندهPH   و چربی پوست هم هست و نتایج اولیه اون رو میشه بعد از 25-20 روز بعد از شروع مصرف مشاهده کرد.


 


چه مواد فعالی داره؟


کمپلکس فعال DermaWhite®(روشن کننده موثر لک، کاهش پیگمنتاسیون)، عصاره بیربری (کاهش دهنده تولید ملانین در سلولها، پیشگیری کننده از تجمع رنگدانه در پوست)، اسید لاکتیک (روشن کننده، از بین برنده سلول های مرده پوست)


 


کیا بهش نیاز دارن؟


ما این محصول رو به همه کسایی که می خوان پوستی روشن، بدون لک و کک و مک داشته باشن پیشنهاد می کنیم.

نظرات 20 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 ساعت 18:38

سلام این کرم برای چ سنین خاصیه؟ من ۲۰ سالمه میتونم استفاده کنم؟؟این کرمو قبلا خریده بودم ولی هنوز استفاده نکردمش

سلام . میتونید از محصولات مشابه آن استفاده کنید . این محصولات توسط محصولات بسیار باکیفیت دیگری بنام L'DORA جایگزین شدند ... برخی کرم ها دارای محدودیت سنی هستند ... لطفا در واتساپ پیام بدید که پوست شما چه مشکلی داره ... ممنونم

پریسا پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 10:03

سلام من این محصول رو سال ۹۵ خریدم استفاده کردم بینهایت ازش راضی بودم فوق العاده بود ولی تموم شد و دیگه نتونستم ازش بخرم

سلام . ورود این محصولات از همان سال ممنوع شد . اما شرکت پنبه ریز بدنبال جایگزین کردن آن بود تا سال 96 محصولات فوق العاده لدورا با کیفیتی برتر در سبد محصولات شرکت قرار گرفتند و سبب ادامه رضایتمندی مشتریان خوب گردید ...

مریم پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 19:57

سلام
من این محصول رو اسفند ٩٦ خریداری کردم اما استفاده نکردم ایا هنوز تاریخ مصرف داره ؟ و اینکه چطور مصرف کنم
ممنون از راهنماییتون

با سلام دقیقا چه محصولی رو؟ ضمنا روی محصول باید تاریخ مصرف داشته باشد و یا از تاریخ تولید 2 سال بعد منقضی میشود ... در تلگرام در کنار ما باشید ...

https://t.me/epiderma

رضا جمعه 13 مهر 1397 ساعت 01:34

با سلام ببخشید من این پک رو اینترنتی خریدم اما بسته بندی خوبی نداره وهولوگرام و برچسب های دیگه رو نداره از کجا باید بفهمم که تقلبی نیست اگه میشه عکسی از بسسته بندی اصل پک رو بذارید

با سلام . اینترنتی از چه سایتی ؟ اگر هولوگرام نداره پس قطعا اورجینال نیست . لطفا در تلگرام پیام بدید ... متشکرم

مریم۴ شنبه 23 تیر 1397 ساعت 02:04

چجوری کرم بخرم؟

لطفا در تلگرام پیام بدید برای شما کرم درخواستی رو ارسال کنیم .

رامین احدی یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 14:35

لطفا محصولات نا موجود را از لیست حذف کنید

سایت بزودی بروز خواهد شد .. ممنون از توجه شما . سپاس

مریم رابحی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 21:49

من‌میخوام این پکیج رو تهیه کنم لطفا راهنمایی کنید

لطفا برای تهیه پکیج ، به آدرس تلگرامی ما مراجعه فرمایید

زیور قجری جاسکی شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 11:00

سلام خسته نباشید
میخواستم از این محصولات بی نظیرتون تشکر کنم چون پوستم خیلی بد بود و با استفاده از این پک عالی شده

سلام . متشکرم و خیلی خوشحالیم و به خوشحالی شما افتخار میکنیم ...

زهره جمعه 10 آذر 1396 ساعت 14:48

سلام. روی گونه هام لکه بزرگ قهوای وروی چانه لکه های کوچک تشکیل شده. البته لکه های کوچک جای جوشه. خیلی دکتر براش رفتم و خوب نشد. حتی 4 جلسه میکرو نیدیلینگ انجام دادم ولی فایده نداشته. آیا پک شما به درد من می خوره؟؟راستی من لوپوس دارم و مدت 14 ساله دارم دارو میخورم.

ضمن تشکر و آرزوی بهبودی برای شما عزیز ...
متاسفانه بدلیل ارثی بودن این بیماری و اینکه هنوز راه درمان قطعی برای آن یافت نشده است ، کرم ها و محصولات این شرکت تنها میتوانند کاهش دهنده التهابات باشند و البته توصیه ما این است که استفاده از مواد شیمیایی را (حتی کرم های گیاهی این شرکت) زیر نظر پزشک انجام دهید ...

ضمنا بخاطر شما یک پست جدید مخصوص این بیماری خواهم گذاشت که شاید مشکل شما و خیلی از دوستان رو مرتفع کند ...

نرگس پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 01:06

من خیلی راضی هستم از این محصول

با تشکر از شما ... که صادقانه و البته مشاوره درست و استفاده صحیح به این نتیجه رسیده اید ...

شهلا شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 00:05

با سلام من میخوام فقط تونر و کرم شب و ماسک روبگیرم آیا اثر داره روی لک های صورتم که جای جوش و آفتاب سوختگی هستن؟

سرکار خانم عزیز . ضمن عرض سلام و تشکر از شما
لطفا حتما در تلگرام به این آیدی وارد شوید تا بتوانیم بطور کامل در خدمت شما باشیم ...

@sunriselight

مهدی شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 22:20

خیلی عالی بود کپی

پری سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 09:59

سلام
من تونیک روشن کننده و کرم روز و ماسک روشن کننده از این محصول رو به مدته سه ماهه استفاده می کنم ولی لک های صورتم تغییری نکردن به نظر شما علت چیه؟

قطعا علت لک های شما عواملی غیر از پوست و تغییرات پوست دارند . اگر واقعا هیچ تغییری نکرده اند و یا تغییر کمی نموده اند ، حتما به پزشک متخصص پوست و یا غدد مراجعه کنید ...

شهلا چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 16:13

چجوری از این محصولات بخرم؟؟؟

با سلام . لطفا با این شماره تماس بگیرید .
09014010052

لیلا پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 15:09

باسلام من یک کرم ضدلک لانا خرید کردم طریقه استفاده ش ننوشته بودن یه خرید پستی انجام دادم ممنون میشم برام توضیح بدهید که چندبار در روز استفاده کنم پوستم سبزه هست و7ساله که روی گونه هام لک افتاده ...با تشکر

با سلام . این کرم ضد لک جزو محصولات شرکت ما نمی باشد .

برای کسب راهنمایی بیشتر هر روز از ساعت 16 الی 23 با آیدی تلگرام زیر در ارتباط باشید.. با تشکر از شما

telegram.me/joodi_marzieh

باران سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 20:03

سلام من یه نوجوان 17 ساله هستم پوستم چربه و مستعد جوش بیشتر جوش هام سرسیاه هستش و جوش قرمز کم تر دارم لکه های ناشی از جوش هم روی صورتم هست میخواستم بی زحمت محصل یا محصولاتی رو برای جوش و لکه های صورتم پیشنهاد بدید باسپاس فراوان از شما و دوستان زحمت کش شما ♥♥♥

با سلام و تشکر از شما دوست عزیز و نوجوان . جوش ها در این سن کاملا طبیعی هستند . اما اکر نگرانی شما در این خصوص زیاد است از ضد جوش های خانگی استفاده کنید . و به هیچ عنوان درصدد از بین بردن آنها نباشید .
یک کانال بسیار خوب در این زمینه می شناسم که بسیاری از افراد را به ان معرفی کرده ام در صورتیکه تمایل دارید در تلکرام 09014010052 پیام بدهید . با تشکر از شما

سمیرا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 14:36

سلام خسته نباشید.صورتم دارای لک های قهوه ای(کک و مک) هست قصد داشتم لیزر کنم تا از بین برن ولی گفتم بپرسم محصولی هست که بهم معرفی کنید تا به جای لیزر کردن از اون استفاده کنم.؟؟؟؟/رنگ پوستم روشنه اما چربه و لکهای قهوه ای داره به عنوان یه مشاور چه محصولی پیشنهاد میدین؟
ممنون میشم زود جوابمو بدین
با تشکر

با سلام . لطفا در تلگرام پیام بزارید. با تشکر

صابری شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 10:40

آقایی هستم 43 ساله اطراف وزیر چشمهایم کاملا گود و کبود شده به گفته بعضی دوستان بعضی مواقع تیره تر است لطفا راهنمایی بفرمایید از چه محصولی استفاده کنم که این تیره گی از بین برود

جناب آقای صابری ، ضمن تشکر از شما .
پاسخ مشاور : اولویت اول برای شما استفاده از "Ice ژل دور چشم رایت من" است (مشخصات در لینک زیر :
http://nmpanberes.blogsky.com/1394/01/18/post-10/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-B-V

اولویت دوم : استفاده از ژل روز و شب پپتاید مخصوص دور چشم . اطلاعات بیشتر در لینک زیر : http://nmpanberes.blogsky.com/1394/01/16/post-8/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%B3

موسوی دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 02:37

سلام من از کرم روز روشن کننده و ضد لک استفاده کردم پوست صورتم خشکه احساس می کنم خشک تر شده وجوشم زده چی کار باید بکنم

با سلام و تشکر از شما . در صورتیکه سن پوستی شما بین 25 تا 35 سال باشد ، باید از کرم روز کیوتن برای آبرسانی بیشتر استفاده کنید . و اگر سن پوستی شما بیشتر از 35 سال است ، از کرم روز بوتاکس بعلاوه پاک کننده هایی نظیر دوفاز کیوتن یا دوفاز بوتاکس استفاده کنید ...

تکتم شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 15:38

من از محصول تونیک پیلینگ استفاده کردم، جوشهای صورتم کمتر شده (بعد از 2 هفته) پوستم یک درجه روشنتر شد، دونه های زیرپوستی کلا پاک شده، و دیگه مثل قبل جوش نمیزنه و پوستم نرم و لطیف و براق شده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد