"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

خانواده سلولزی


 

 



چطور دوران عادت ماهانه رو با آرامش بیشتری طی کنیم؟


دوران قاعدگی به دلیل تغییرات هورمونی، علاوه بر دردهای فیزیکی، روی روحیه خانم ها تاثیر زیادی داره! ، نواسان هورمون ها در این دوران تقریبا زندگی اکثر خانم­ها رو به مدت یک هفته مختل میکنه. ما می خوایم روش هایی رو به شما معرفی کنیم که به خانم های زیادی کمک کردن تا این دوران رو با آرامش بیشتری سپری کنن!


به توصیه پزشکان مصرف اسیدهای چرب، مثل گردو و بادوم یا کنجد در این دوران به کاهش درد هنگام پریود کمک می کنه. دمنوشهای بابونه و سنبل الطیب هم میتونن باعث آرامش بدن بشن. نوشیدن آب رو هم فراموش نکنید چون در دوران قاعدگی به علت خونریزی، بدن آب زیادی از دست میده! دوش آب گرم و یا ورزش سبک هم میتونه کمک کننده خوبی برای تسکین درد و آرامش بشه.


میدونید رایحه درمانی یکی دیگه از روش های تسکین دردهای قاعدگیه! یکی از مهمترین این رایحه ها عصاره گیاه آرامش بخش اسطوخودوسه که حتی ماساژ موضعی اون در دوران قاعدگی و بارداری در ناحیه شکم تاثیر زیادی بر کاهش دردها داره.


 

نوار بهداشتی ما چه ویژگی هایی داره؟


این نوار بهداشتی قدرت جذب خیلی بالایی (جذب 5 قطره) داره و مناسب دوران عادت ماهانه و خونریزی های شدیده. این نوار مطابق استاندارد و فناوری های روز دنیا تولید شده! تکنولوژی نان وون (non-woven) بکار رفته تو این محصول باعث میشه نوار کمترین حساسیت رو ایجاد کنه و سطح یکنواخت و مستحکمی داشته باشه و مانع از جمع شدگی نوار بشه. طراحی آناتومیک نوار باعث میشه استفاده از اون در طول روز و شب و حتی تو فعالیت های زیاد هم راحت باشه و فرم خودش رو از دست نده. طراحی زیبای بسته بندی علاوه بر شکیل بودنش کمک میکنه نوارها از آلودگی دور بمونن و برای بهداشت بیشتر تو هر بسته کیسه های مخصوص زباله قرار گرفته. در کنار همه این ها، رایحه آرامش بخش اسطوخودوس که میتونه آرامش غیر قابل توصیفی رو براتون ایجاد کنه فراموش نکنید و اینکه چقدر میتونید در طول این دوران خوشبو و تمیز باشید !



مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع

روزمره

جنس

الیاف نانو 40% پلی استر

ویسکوز60%

طرح پارچه

خالدار

ضخامت

متوسط

مدل

ست مردانه روشن

ست مردانه تیره

ست رویه خط دار زنانه

سایر توضیحات

مقاوم در برابر دمای بالای شستشو

دارای عمر طولانی و مقرون به صرفه

ضد حساسیت و التهاب پوست

جلوگیری از بوی نامطبوع پا

مجوزها

تائیدیه نخ از دانشکده بهداشت پ/859

تائیدیه نخ از انیسیتو پاستور م/40

تائیدیه قارچ شناسی از دانشکده بهداشت 5890



گوش پاک کن معطر دایکس چه ویژگی هایی داره؟
در این محصول هیچ گونه الیاف مصنوعی به کار نرفته و پنبه اون 100% خالص و طبیعیه، به همین دلیل هم قدرت جذب بسیار بالایی داره. از طرفی کیفیت چسبندگی دو سر پنبه به بدنه پلاستیکیش باعث شده تا موقع استفاده به راحتی جدا نشه. علاوه بر این میله پلاستیکی گوش پاک کن هم بخاطر کیفیت بالا و استحکام خوبی که داره هنگام استفاده خم نمیشه.
این محصول معطر به رایحه آرامبخش اسطوخودوسه که این ویژگیشم باعث شده نسبت به بقیه گوش پاک کن ها متمایز باشه!

 
کیا بهش نیاز دارن؟
ما این محصول رو برای پاک کردن گوش خارجی، تمیز کردن بین انگشتان پا، تمیز کردن زخم ها و یا استعمال داروهای موضعی پیشنهاد میکنیم.





نوع

دستمال کاغذی

تعداد در بسته

200 و 300 برگ

سایر توضیحات

ساخته شده با بهترین تیشوی خارجی

بسیار نرم و لطیف

فاقد پرز

با جذب بالا

دارای بافت سفید و یکنواخت

دارای رایحه اسطوخودوس

طراحی لوکس

مجوزها

پروانه ساخت:39/10902

پروانه بهره بردای صنایع:126/145652


چرا باید از دستمال حوله کاغذی استفاده کنیم؟
دستمال های حوله ای کاغذی این روزا جایگاه ویژه ای در سبد خرید خانواده باز کردن. همه می دونیم که استفاده از حوله برای خشک کردن دستها خیلی بهداشتی نیست. اما علتش چیه؟ در طی روز در اثر تماس دست با انواع اجسام و تجمع آلودگیها و باکتریها در سطح پوست ، حتی در صورتیکه قبل از استفاده از حوله از شوینده استفاده کنیم ،وقتی از حوله برای خشک کردن استفاده می کنیم ، باکتریها به حوله منتقل می شن.

از همه بدتر زمانیه که از حوله به صورت مشترک هم استفاده بشه! قرار دادن حوله مشترک تو سرویس های بهداشتی باعث میشه باکتری ها، از دست افراد مختلف به حوله منتقل بشن و از اونجایی که حوله معمولا مرطوبه به عوامل بیماری زا مثل باکتری، قارچ و ویروس های موجود در سرویسها هم فرصت رشد بیشتری میده و باعث بروز انواع بیماریها و عفونتها میشه! حتی انگل ها هم میتونن به حوله نفوذ کنن و به افراد دیگه منتقل شن!

بخاطر همینه که استفاده از حوله های پارچه ای بهداشتی نیست و پزشک ها توصیه میکنن به جای حوله از دستمالهای حوله ای کاغذی استفاده بشه، چون این دستمال ها یک بار مصرفن و بعد از استفاده دور انداخته می شن. از طرف دیگه برای بهداشت بیشتر، بهتره این دستمال ها رو تو یه محفظه قرار بدید تا از آلودگی های محیطی هم در امان باشن!

دستمال حوله ای ما چه ویژگی هایی داره؟

دستمال های حوله ای با استفاده از بهترین تیشوی خارجی و تکنولوژی های روز دنیا تولید شدن و رنگ سفید دستمال ها نشون دهنده کیفیت اونهاست. بافت یکنواختی دارن و پرز نمیدن و رایحه ملایم اسطوخودوس حس آرامش، تمیزی و پاکیزگی رو به فرد منتقل می کنه. دستمال­های سافت فوق العاده نرم و لطیف هستن و از جذب مناسبی برخوردارن. این دستمال ها مناسب کسایی هستن که لطافت دستمال براشون در اولویته.

کرپ (یا همون چین خوردگی های سطح دستمال کاغذی) باعث میشه سطح تماس دستمال بیشتر بشه و سرعت جذب بالاتری داشته باشه. تراکم این چین خوردگی ها روی میزان جذب موثره و همین باعث شده تا بین دستمالهای ما تفاوت ایجاد بشه !


چطور دستمال توالت (دلسی) خوب رو از بد تشخیص بدیم؟
اخیراً دستمال های دلسی تنوع زیادی تو بازار پیدا کردن؛ هم از نوع خارجی و هم ایرانی، با برندها و قیمتای مختلف و تبلیغات جور واجور. اما چطور مطمئن شیم دستمال با کیفیتی رو می خریم؟

این رو بدونید که دستمال گرون تر لزوما دستمال بهتر و با کیفیت تری نیست. یه دستمال کاغذی خوب باید فاقد پرز و الیاف خرد شده باشه و زمانی که اونو در در برابر نور می گیریم الیافش کاملا یکنواخت و یکدست باشه. نباید بعد از خیس شدن پودر و یا ریز ریز بشه و انسجام خودش رو از دست بده. نرمی دستمال ها متفاوته اما دستمال های استاندارد نه اونقدر زبر هستن که پوست رو اذیت کنن، نه اونقدر نرم که بخوان به راحتی از هم جدا شن. یه دستمال خوب باید سفید باشه و بوی نامطبوعی نداشته باشه و از لطافت و جذب مطلوبی هم برخوردار باشه.


دستمال دلسی ما چه ویژگی هایی داره؟
دستمال های دلسی با استفاده از بهترین تیشوی خارجی و تکنولوژی های روز دنیا تولید شدن و رنگ سفید اونا نشون دهنده کیفیت بالای اونهاست. بافت یکنواختی دارن و پرز نمیدن و رایحه اسطوخودوس اون حس آرامش، تمیزی و پاکیزگی رو به فرد منتقل میکنه. دستمال­های سافت ما فوق العاده نرم و لطیف هستن و از جذب مناسبی برخوردارن. این دستمال ها مناسب کسایی هستن که لطافت دستمال براشون در اولویته.

کرپ (یا همون چین خوردگی های سطح دستمال کاغذی) باعث میشه سطح تماس دستمال بیشتر بشه و سرعت جذب بالاتری داشته باشه. تراکم این چین خوردگی ها روی میزان جذب موثره و همین باعث شده تا بین دستمالهای ما تفاوت ایجاد بشه !


..:: برای اطلاع از موجودی و خرید مستقیم توسط خود شما از سایت شرکت ، لطفا با تلفن    09014010052   تماس بگیرید ::..

.

نظرات 5 + ارسال نظر
yasin emin دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 16:44 http://www.bambinocotton.com

God day!
we are leading manufacturer of many kind of cotton products such as Cotton combers,Cotton comber,cotton swabs ,zig-zag ,make up balls,cotton disks,Cotton rolls,wet wipes. our products are high quality and the prices are competitive.we take pleasure to cooperate with your company.any question don’t hesitate contact please. You can see our products;
www.bambinocotton.com

thank you so much...

yasin emin پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 12:15 http://WWW.bambinocotton.com

Have a nice day!
we are leading manufacturer of many kind of personal care products such as cotton swabs ,zig-zag ,make up balls,cotton disks,Cotton rolls,wet wipes. our products are high quality and the prices are competitive.we can produce under your brand and label.we take pleasure to cooperate with your company.any question don’t hesitate contact please. You can see our products;
www.bambinocotton.com

ok . tnx so much

عاطفه سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 08:54

ممنون میشم سایت خریداینترنتی بهم بدید

با سلام لطفا برای خرید به سایت زیر مراجعه فرمایید :
Panberes.ir

عاطفه یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 12:41

خرید اینترنتی مطمئن ندارید؟ممنون میشم جواب بدید

با سلام و تشکر از شما . خرید اینترنتی شرکت پنبه ریز یکی از دقیقترین و مطمئن ترین روشهای خرید در ایران است .

عاطفه یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 12:38

خرید اینترنتی مطمئن ندارید؟ممنون میشم جواب بدید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد