"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است
"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل  تقلبی بودن است

"کیفیت" دستیابی به بالاترین حد استاندارد در مقابل تقلبی بودن است

نحوه سفارش محصول ...

سئوال: چگونه می توانم محصولات شرکت را تهیه نمایم ؟؟

(توجه بفرمائید دو دسته محصول وجود دارند . یک دسته از محصولات قبل از خرید می بایست مشاوره شده باشند ولی یک دسته دیگر نیاز به مشاوره ندارند که در زیر به آنها اشاره شده است )

پاسخ : لطفا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید :

1- ابتدا به صفحه فرم مشاوره رفته و فرم را به دقت تکمیل و ارسال نمایید .

2- منتظر تماس مشاور شرکت باشید (مشاور با شما از طریق تلفن - در صورت اعلام از طرف شما - و یا ایمیل با شما تماس خواهد گرفت که ترجیحا تلفن مناسبتر است).

3- پس از تماس مشاورین و ارایه مشاوره ، بهترین محصول (یا محصولات) برای شما پیشنهاد می شود که در صورت تمایل برای خرید یک یا چند محصول ، اقدام به خرید مرحله بعدی می باشد . 


برای خرید، دو روش وجود دارد :

روش اول : می خواهم خودم خرید را انجام دهم ...

در این روش ، شما در عرض کمتر از 5 دقیقه عضوی از گروه بزرگ خانواده PISC خواهید بود . به این صورت که با ارسال پیام کوتاه (SMS) حاوی نام و نام خانوادگی خود به شماره 09014010052 و درج پیام " من مشاوره شده ام و می خواهم عضو گروه پنبه ریز شوم " مراحل ثبت نام رایگان شما به عنوان "مشتری ترجیحی" در سایت شرکت (Panberes.ir) انجام خواهد شد . پس از ثبت نام می توانید به راحتی وارد سایت شده و محصول مشاوره شده را تهیه نمایید.


:::.. در صورت تهیه محصول در این روش ، از 10% تخفیف امتیازی بر روی فاکتور خود سود خواهید برد ..:::


روش دوم : می خواهم خریدم را مشاور برایم انجام دهد ...

در صورتیکه تمایل دارید مشاور محصول مورد نظر شما را از سایت تهیه نموده و به آدرس پستی شما ارسال نماید ، می بایست مبلغ نهایی محصول را (با تخفیف 5% امتیازی محصول) به حساب واریز کرده و پس از 5 الی 7 روز کاری آن را بدون هیچ هزینه اضافی از مامور پست دریافت نمایید .